راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

جشنواره جدید ماناپی با صدها گجت هوشمند ویژه جام جهانی ۲۰۱۸

جشنواره جدید ماناپی با عنوان جام جوایز به مناسبت جام جهانی روسیه از ۲۵ خرداد تا ۲۴ تیرماه با بیش از ۱۰۰ میلیون تومان جایزه برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فناپ پرداخت، اپلیکیشن ماناپی هم‌زمان با رقابت‌های جام جهانی 2018 روسیه، دور تازه‌ای از جشنواره را برگزار کند که بر اساس آن، کاربران با خرید بسته‌های اینترنت و شارژ در قرعه‌کشی روزانه، هفتگی و قرعه‌کشی نهایی شرکت داده می‌شوند.

در این جشنواره، کاربران می‌توانند با هر تراکنش خرید بسته یا شارژ، یک امتیاز بگیرید و شانس خود را برای شرکت در قرعه‌کشی بالا ببرند.

برندگان جام جوایز ماناپی در سه دسته برندگان روزانه، هفتگی و ویژه دسته‌بندی می‌شوند که بر اساس امتیاز کاربران، 5 ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Cor به‌صورت روزانه، دو دستگاه PS4 همراه با بازی فیفا ۱۸ و دو مچ‌بند هوشمند سامسونگ مدل Gear Fit 2 Pro به‌صورت هفتگی و دو دستگاه آیفون ایکس به‌عنوان جایزه نهایی اهدا می‌شود.

ماناپی، اپلیکیشن خرید شارژ و بستهٔ اینترنت، پرداخت قبض و انتقال وجه کارت به کارت است که توسط بانک پاسارگاد پشتیبانی می‌شود.

اپلیکیشن ماناپی در جشنواره صفرتا صدسال 96، جوایزی همچون یک دستگاه خودروی BMW X1 و 70 سکه بهار آزادی به کاربران خود اهدا کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جشنواره می‌توانید از طریق https://bit.ly/2Mvj2vw به وب‌سایت ماناپی مراجعه کنید. همچنین اسامی برندگان از طریق اینستاگرام به آدرس manapay720@ و وب‌سایت ماناپی قابل اعلام می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.