راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور فعال شرکت توسن در فصل بهار سال جدید

پس از پشت سر گذاشتن یک سال پر کار برای شرکت توسن و کارکنانش، این شرکت از همان ابتدای سال جدید اساس را بر تلاش و کوشش بیشتر نهاده است و درفصل اول سال جدید این شرکت در 3 رویداد مهم صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیک حضور خواهد داشت.

 

نمایشگاه بانک، بورس و بیمه (19 تا 21 اردیبهشت، تهران)

اولین حضور این شرکت در نمایشگاه بانک، بورس و بیمه خواهد بود. از آنجا که این نمایشگاه برای بانک‌ها مهم است و کارگزاری‌ها و بیمه‌ها نیز در آن شرکت خواهند کرد حضور در این نمایشگاه برای شرکت توسن مهم است. به این دلیل که مخاطب این نمایشگاه عموم مردم هستند توسن در بخش نمایشگاهی شرکت نمی‌کند؛ اما در حال برآورد برای حضور در بخش کارگاهی آن است. مدیران و مسولان مربوطه در شرکت توسن، در حال برنامه‌ریزی برای تولید محتوا برای بخش‌های مربوط به کارگزاری‌ها بیمه‌ها هستند که در زمان نمایشگاه در سطح نشریات مطالب تخصصی ارائه ‌دهند.

این نمایشگاه از 19 تا 21 اردیبهشت در محل بین المللی نمایشگاه‌های تهران برگزار می‌شود.

 

نمایشگاه Card and Payments Middle East (در 25 و 26 اردیبهشت، ابوظبی)

حضور بعدی شرکت توسن، در نمایشگاه کارت و پرداخت خاورمیانه است. توسن در بخش نمایشگاهی کارت و پرداخت، با همکاری شرکت ID Corp حضور خواهد داشت و در این نمایشگاه غرفه نیز خواهد داشت.

در این رویداد آقای محمد مظاهری معاون فروش، امور مشتریان و بازاریابی شرکت توسن در روز اول همایش سخنرانی خواهند داشت. موضوع سخنرانی او Introduction to Operational Intelligence in Payments Systems خواهد بود.

نمایشگاه کارت و پرداخت خاورمیانه ۲۰۱۲ قرار است در ابوظبی دبی، در تاریخ ۱۵ و ۱۶ ماه می‌ سال ۲۰۱۲ به عبارتی 25 و 26 اردیبهشت ماه در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی ابوظبی برگزار شود.

 

 

کنفرانس سیاست‌های پولی (6 و 7 خرداد)

حضور بعدی توسن، در کنفرانس سیاست‌های پولی و بانکی است که توسط پژوهشکده پولی و بانکی برگزار می‌شود؛ شرکت توسن در در بخش نمایشگاهی این کنفرانس حاضر خواهد بود. این کنفرانس در 6 و 7 خرداد ماه برگزار می‌شود.

منبع: توسن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.