راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ضد حمله ویزا به قلب خط دفاعی پول نقد در جام جهانی ۲۰۱۸

از اوایل سال ۲۰۱۷ بود که ویزا (VISA) رسما برنامه‌های خود را برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ اعلام کرد. طبق اعلام این شرکت استفاده از پول نقد در جام جهانی ۲۰۱۸ توسط POSهای هوشمندی که شیوه‌های مختلفی از پرداخت را می‌پذیرند به حداقل میزان خود خواهد رسید.

طبق برآورد ویزا امسال چیزی حدود ۴.۸ میلیون نفر برای تماشای بازی‌های جام جهانی به روسیه سفر خواهند کرد و تحقیقات نشان می‌دهد که مسافران جام جهانی ۳۱٪ بیشتر از زمان‌های معمول از شیوه‌های پرداخت الکترونیک استفاده می‌کنند!

در جام جهانی ۲۰۱۸ همچون زلاتان پرداخت کنید / بدون  پول نقد در جام جهانی

زلاتان ابراهیموویچ که آخرین بازی ملی خود را با تیم سوئد در یورو ۲۰۱۶ انجام داده است حال در جام جهانی ۲۰۱۸ به تیم ویزا پیوسته تا شیوه‌های پرداخت ویزا را در جام جهانی ۲۰۱۸ تبلیغ کند. زلاتان که ستاره بی‌بدیل فوتبال سوئد است، در ویدیو تبلیغاتی خود می‌گوید برای اینکه هیچ لحظه‌ای را از جام جهانی از دست ندهید، با ویزا پرداخت کنید. ویزا در حال ساخت مستندی از زلاتان در طی سفرش به روسیه و استفاده از راهکارهای پرداخت ویزا است. ویدیو تبلیغاتی رسمی ویزا برای بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ را ببینید:

سریع، ساده و امن در پرداخت‌های بدون تماس ویزا

راهکار جذاب ویزا برای حذف پول نقد در جام جهانی استفاده از شیوه پرداخت بدون تماس است. در این شیوه از پرداخت، شما می‌توانید با نزدیک کردن کارت خود به دستگاه POS تا مبلغ ۳۰ یورو تراکنش انجام دهید. اگر کارت خود را گم کنید یا آن را به سرقت ببرند، با اطلاع سریع به بانک کارت مسدود می‌شود و حتی اگر چنین کاری هم نکردید، سارق نمی‌تواند هربار بیش از ۳۰ یورو از حساب شما بردارد و پس از چند پرداخت پی در پی نیاز به دانستن رمز عبور شما خواهد داشت.

شیوه‌های جذاب ویزا برای حذف پول نقد در جام جهانی ۲۰۱۸
شیوه‌های جذاب ویزا برای حذف پول نقد در جام جهانی ۲۰۱۸

البته این پایان ماجرا نیست! پرداخت در جام جهانی ۲۰۱۸ علاوه بر کارت‌های ویزا با موبایل، ساعت هوشمند و دست‌بندهای ویزا، انگشترهای ویزا هم میسر است. ویزا برای تورنمنت ۲۰۱۸، بیش از ۶۵۰۰ انگشتر و ۳۰۰۰۰ دست‌بند پرداخت آماده کرده است. شما به سادگی ورود به ایستگاه مترو در تهران می‌توانید در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه ساندویچ بخرید، سوار تاکسی شوید، یک بلوز ۳۰ یورویی تیم‌تان را تهیه کنید، به سینما بروید، قهوه بنوشید و از این دست پرداخت‌های روزمره‌تان را به سادگی انجام دهید. برای پرداخت‌های بیش از ۳۰ یورو می‌بایست رمز وارد کنید و یا اینکه از کد مخصوص روی گوشی موبایل خود بهره ببرید.

همچنین ویزا با برقراری ارتباط با پلتفرم‌های پرطرفدار پرداخت همچون اپل پی، سامسونگ پی و گوگل پی به راحتی امکان پرداخت از طریق این سرویس‌ها را نیز در روسیه فراهم کرده است.

شیوه استفاده از کارت‌های بدون تماس ویزا در پرداخت‌های جام جهانی ۲۰۱۸
شیوه استفاده از کارت‌های بدون تماس ویزا در پرداخت‌های جام جهانی ۲۰۱۸

ویزا متعهد شده است که تجربه‌ی بهتری را برای هواداران تیم‌های مختلف با حذف پول نقد در جام جهانی رقم بزند و از این روست که بیش از ۳۵۰۰ ترمینال برای دریافت راهکارهای پرداخت خود در شهرهای مختلف روسیه راه‌اندازی کرده است. بیگار (Biggar)، مدیر بازاریای و ارتباطات ویزا در این‌باره می‌گوید:

کمپین جام جهانی ویزا تمرکز خود را به روی تمام هواداران فوتبال در سراسر جهان گذاشته است تا حتی ثانیه‌ای را در رقابت‌ها از دست ندهند. این می‌تواند با ارائه راهکار سریع پرداخت در داخل استادیوم باشد و یا تماشای پشت صحنه‌های جذاب جام جهانی همراه با زلاتان در خانه.

حال باید منتظر ماند و دید پس از پایان بازی‌ها ویزا به چه میزان در حذف پول نقد از جام جهانی ۲۰۱۸ موفق بوده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.