راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت بیمه نوین با نماد نوین در فهرست نمادهای فرابورس درج شد

شرکت بیمه نوین (سهامی عام) پس از احراز شرایط پذیرش به‌عنوان یک‌صد و هفتاد و نهمین نماد معاملاتی و یک صدمین شرکت در بازار دوم فرا بورس درج نماد شد.

به گزارش روابط عمومی بانک اقتصاد نوین، شرکت بیمه نوین در آذر 1388 نزد سازمان بورس ثبت و آذرماه سال گذشته در فرابورس ایران پذیرش‌شده و از روز 21 خردادماه جاری با نماد معاملاتی نوین در گروه بیمه و صندوق بازنشستگی به‌جز تأمین اجتماعی و زیرگروه فعالیت‌های مالی و اجرایی به جمع فرا بورسی‌ها پیوست.

شرکت بیمه نوین به‌عنوان هجدهمین شرکت بیمه در کشور در 20 دی‌ماه 84 تحت شماره 263461 در اداره ثبت شرکت‌های تهران به ثبت رسیده و پس از اخذ مجوز فعالیت از بیمه مرکزی ایران فعالیت خود را آغاز کرده است.

همچنین مؤسسان این شرکت شامل سه گروه بانکی و مالی (بانک اقتصاد نوین و شرکت‌های وابسته)، صنعتی (شرکت توسعه صنایع بهشهر و شرکت‌های وابسته) و ساختمانی (شرکت سرمایه‌گذاری ساختمان ایران و شرکت‌های وابسته، شرکت پیمانکاری بین‌المللی استراتوس و شرکت‌های وابسته) هستند و سرمایه آن مبلغ یک هزار و 500 میلیارد ریال است که بر این اساس بیش از 80 درصد سهام شرکت بیمه نوین متعلق به سهامداران حقوقی و حدود 20 درصد سهام آن نیز متعلق به سهامداران حقیقی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.