راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

قرعه‌کشی نخستین جشنواره کارت‌های هدیه کوثر هم‌زمان با دهه کرامت

با استقبال مشتریان در بازه زمانی 96/12/15 تاکنون، بیش از 25 هزار فقره کارت هدیه در شعب موسسه اعتباری کوثر صادرشده است.

به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر، هم‌زمان با ولادت کوثر پیامبر حضرت فاطمه زهرا (علیها اسلام) تاکنون بیش از 25 هزار فقره کارت هدیه در شعب موسسه اعتباری کوثر صادرشده که از این تعداد 6 هزار نفر به‌عنوان هدیه دهنده و 19 هزار نفر به‌عنوان هدیه گیرنده در سامانه جشنواره ثبت‌نام نموده‌اند.

مهلت شرکت در اولین جشنواره کارت‌های هدیه کوثر که باهدف تشویق مشتریان و هم‌وطنان به خرید از این کارت‌ها و اهداء جوایز ویژه ازجمله یک دستگاه خودرو 206 و صدها جایزه دیگر شامل گوشی تلفن همراه، تبلت و کارت هدیه است تا تاریخ 97/03/25 است.

آخرین‌مهلت ثبت‌نام جشنواره کارت هدیه در سایت موسسه اعتباری کوثر و شرکت در قرعه‌کشی 97/03/30 است و تمام کارت‌های هدیه‌ای که از مورخ 96/12/01 صادرشده‌اند در این قرعه‌کشی شرکت داده می‌شوند.

مشتریان می‌توانند پس از دریافت کارت هدیه با مراجعه به سایت موسسه به نشانی www.kosarfci.ir و ورود به بخش جشنواره کارت هدیه نسبت به ثبت شماره کارت، تکمیل مشخصات فردی جهت شرکت در قرعه‌کشی نخستین دوره جشنواره کارت‌های هدیه موسسه اعتباری کوثر که در سوم مردادماه 1397 هم‌زمان با ولادت امام رضا (علیه اسلام) برگزار خواهد شد، اقدام نمایند.

در جشنـواره مزبور بیش از 100 طرح کارت هدیه با موضوع مناسبت‌های مختلف به مشتریان ارائه می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.