راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دانشجویان لیسانس خارج از کشور ارز دانشجویی می‌گیرند

تأمین و انتقال شهریه و انتقال و پرداخت هزینه‌های اقامت دانشجویان مقطع لیسانس، درصورتی‌که قبل از تاریخ 1397/02/31 دانشجو بوده و در حال تحصیل باشند، صرفاً بابت ترم تحصیلی جاری و ترم‌های تحصیلی آتی آن‌ها بلامانع است.

به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، تأمین و انتقال ارز بابت شهریه دانشجویان آزاد خارج از کشور از مقطع لیسانس به بالا با ارائه درخواست متقاضی در مقابل تأیید وزارتخانه ذی‌ربط (علوم، تحقیقات و فناوری یا بهداشت، درمان و آموزش پزشکی) مبنی بر شاغل به تحصیل بودن دانشجو در خارج از کشور و ارائه صورتحساب دانشگاه مربوطه با تأیید به میزان مبلغ مندرج در آن و حداکثر تا سقف پانزده هزار دلار یا معادل آن به سایر ارزها، سالانه در وجه مؤسسه، دانشگاه ذی‌ربط به نرخ روز اعلامی از سوی این بانک بلامانع است. تأییدیه‌های این وزارتخانه‌ها می‌تواند بدون ذکر نام بانک/شعبه مربوطه صادر شود.

پیش‌ازاین تأمین و انتقال ارز بابت شهریه دانشجویان آزاد خارج از کشور از مقطع فوق‌لیسانس به بالا امکان‌پذیر بود، بر این اساس دانشجویان مقطع لیسانس به شرطی که قبل از تاریخ 31 اردیبهشت سال جاری دانشجو بوده و در حال تحصیل باشند از خدمات ارزی در نظر گرفته‌شده بهره‌مند می‌شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.