راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آموزش تضمینی استخراج بیت‌کوین

امروز از دفتر راه پرداخت واقع در غرب تهران، طرز استخراج بیت‌کوین را به شما آموزش می‌دهیم. از این جهت که مصرف برق این عملیات زیاد است، قبل از شروع برنامه، لطفاً تا جای ممکن تمام وسایل الکترونیکی خود را خاموش کنید و فقط به مانیتور نگاه کنید. با ما همراه باشید.

 

مواد لازم جهت استخراج بیت‌کوین

  • سخت‌افزار مناسب ماینینگ
  • تسلط بر جغرافیا و جهت‌شناسی
  • آشنایی با انواع و اقسام وردها برای جذب بیت‌کوین
  • داشتن حداقل یک پارتی رده‌بالا در اداره برق
  • هنر مدیریت همسایه‌های فضول
  • قرص اعصاب یک خشاب
  • حوصله، متانت و شانس به مقدار لازم

 

طرز اصولی استخراج بیت‌کوین

ابتدا دستگاه را روشن کنید. برای انجام این کار کافی است کلید پاور را فشار دهید. بعد از اینکه مطمئن شدید دستگاه روشن شده، سرِ دستگاه را به سمت جاهایی که تراکم بیت‌کوین در هوا بیشتر است، بگیرید. می‌گویند که بیت‌کوین‌های زیادی در چین و ژاپن به سر می‌برند، پس ترجیحاً سرش را به سمت شرق بگیرید.

بلافاصله بعد از روشن کردن دستگاه، به آشنای خود در اداره برق یک تک‌زنگ بزنید و از قبل هماهنگ کنید که این یعنی شما دستگاه را روشن کرده‌اید. چراغ اتاقی که در آن دستگاه قرار دارد را خاموش کنید و بگذارید صدای موسیقی یا تلویزیون فضای خانه را پر کند. همسایه‌ها بهتر است هیچ صدایی از دستگاه شما نشنوند.

فراموش نکنید که خواندن ورد تأثیر زیادی دارد. روی هم رفته خرافات چیز خوبی است. چهار طرف دستگاه را فوت کنید و با این جسم پول‌ساز، صحبت کنید. به او بگویید که قدردانش هستید و مدام تکرار کنید که چه نقش مهمی در اقتصاد خانوارتان بازی می‌کند. یک دسته پلی‌استیشن کنار دستگاهتان بیاورید و سه مرتبه پشت سر هم کد «بالا بالا پایین پایین چپ راست چپ راست ضربدر دایره» را امتحان کنید. اگر چیزی نصیبتان نشد و ورد و رمز هم جواب نداد، ناراحت نشوید. بدانید که امروز روز شما نیست. یک لیوان آب سرد با یک قرص به آرامشتان کمک می‌کند. فردا برگردید و تمام تخم‌مرغ‌هایتان را در سبد دستگاه ماینینگ بچینید.

هر 12 ساعت یک‌بار این فرآیند را تکرار کنید. زمانی که بیت‌کوین‌ها خود را نشان دادند، به هیچ وجه دست‌وپای خود را گم نکنید. صبر کنید تا تک‌تک این طلاها به قلاب شما بچسبند. لحظه‌ای که چند ساتوشی به سمت شما می‌آیند، سروکله رفقایشان هم پیدا می‌شود.

 

بهترین برخورد بعد از موفقیت در استخراج چیست؟

بعضی از افراد تنگ‌نظر فکر می‌کنند که استخراج بیت‌کوین، کاری بد به شمار می‌آید. تکرار می‌کنم که بهتر است این کار را مخفیانه انجام دهید. برای اینکه کسی شک نکند و ردی از خودتان به جا نگذارید، کاملاً عادی برخورد کنید و جوری که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده، مانند قدیم با مردم بگویید و بخندید.

اگر موفق به کسب بیت‌کوین شدید و ساتوشی‌های فراوانی گیرتان آمد، دستگاه را سریعاً خاموش کرده و آن را قایم کنید. بعد از پنهان کردن دستگاه، چند روز به دهات پدربزرگتان بروید تا آب‌ها از آسیاب بیفتد. به پسرعمه خود بگویید که در مدتی که در دهات به سر می‌برید، به خانه و محله شما سرک بکشد و به صورت پیوسته سروگوش آب بدهد. برای موارد این‌چنینی، پسرعمه‌ها بهترین گزینه هستند.

 

خوشه‌چینی

این روش در سمینارها آموزش داده می‌شود و هم‌اکنون به رایگان در اختیار مخاطبان راه پرداخت قرار گرفته است. بعضاً دیده شده که افراد نه تنها این مطالب آموزشی را کپی می‌کنند، بلکه با فروش آنها کسب درآمد خوبی هم برای خود راه انداخته‌اند.

از تمام ذینفعان درخواست دارم که شلخته درو کنند تا چیزی هم گیر خوشه‌چین‌ها بیاید. به هرحال این افراد تعدادشان کم نیست.

8 دیدگاه
  1. محمد عرفانی می‌گوید

    خیلی خوشمزه ای آرش!

    1. ناشناس می‌گوید

      خیلی هم بی مزه بود! :///
      🙂

  2. پوریا می‌گوید

    عمو جون بشین پای درس مشقط شیطونی ام نکون هندی دارن بیت کوین تقلبی درست میکنن خرج ام می کنن چیز عجیبی نیست خیلی ارو دیدم کا بیت کوین تقلبی می سازن اما ایرانی ا فقط … برو خونه ارش… 🙂

  3. بیت کوین می‌گوید

    انشالله که بستر سازی کافی در کشور انجام بشهسپاس

  4. Silis می‌گوید

    رمز ماشین اسپورت نداره بزنیم یک راست بده ماشینو تحولی عجیبی در سنعت بت کویین ایجاد کردی

  5. دانیال می‌گوید

    الان من اومده بودم یاد بگیرم حالا نمیدونم جوک خوندم یا مطلب اموزشی

    1. رسول قربانی می‌گوید

      این مطلب طنز هست

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.