راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فشردن دست استارت‌آپ‌ها / درباره فرید ستاره معاون تحقیق و توسعه سپ بیشتر بدانید

ماهنامه عصر تراکنش / فرید ستاره چهره نوآوری برای سپ است. درگاه پرداخت اینترنتی، اپلیکیشن ۷۲۴، سه‌سوت، کد دستوری #724*، SDK پرداخت درون‌برنامه و استارت‌آپ ارائه درگاه پرداخت pay.ir و استارت‌آپ مرکز گزارش‌های جامع تجارت الکترونیک ایران (ECM)، با نام او عجین هستند. ستاره معاونت تحقیق و توسعه پرداخت الکترونیک سامان را به عهده دارد و تلاش می‌کند در بخش نوآوری این شرکت PSP را گسترش دهد.

به گفته ستاره، پرداخت الکترونیک سامان آماده فعالیت و همکاری با دیگر استارت‌آپ‌ها هم هست. سپ بیش از آنکه علاقه داشته باشد روی استارت‌آپ‌های فین‌تک سرمایه‌گذاری مالی کند، علاقه‌مند است با آن‌ها همکاری کند و حمایت معنوی داشته باشد. شاخه پرداخت از بین تمام شاخه‌های فین‌تک بیش از بقیه موردنظر این شرکت است.

فرید ستاره معاون تحقیق و توسعه سپ
فرید ستاره معاون تحقیق و توسعه سپ

اگر محصول، کالا یا خدمتی که یک استارت‌آپ فین‌تک ارائه می‌کند، مکمل محصولات سپ باشد، محصولات سپ را ارتقا ببخشد، بازار جدیدی ایجاد کند یا صرفا محصولی باشد در راستای تکنولوژی‌های آینده که سپ علاقه‌مند باشد در آینده روی آن برنامه‌ریزی کند، می‌تواند دست همکاری خود را به‌سوی این شرکت دراز کند.

پرداخت الکترونیک سامان محصولات مجزای استارت‌آپ‌های فین‌تک را نیز موردتوجه قرار می‌دهد و با توجه به نوع استارت‌آپ و محصول ارائه‌شده، با آن‌ها همکاری می‌کند. چارچوب خاصی نیز برای این همکاری وجود ندارد و مطابق با هر کسب‌وکاری نوع همکاری نیز مشخص می‌شود.

1 دیدگاه
  1. امیر می‌گوید

    منطقی بود ایشون می گفتند الان از این استارتاپ ها در چه قالبی حمایت میکنند ؟!
    گرفتن بیشتر از ۵۰ درصد از سهم pay.ir چطور اسمش حمایت معنوی از استارتاپ ها است ؟!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.