راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بلوغ در نقطه فروش کشور / نگاهی به راهکار جدید شرکت شاپ در حوزه فروشگاه

ماهنامه عصر تراکنش / چهره فروشگاه‌ها به‌مرور با دستگاه‌های جدید تغییر خواهد کرد. اکثر این دستگاه‌ها به‌دنبال یکی کردن همه ابزارهای فروشگاهی با یکدیگر هستند؛ دستگاهی که هم بارکد بخواند، هم میوه وزن کند، هم فاکتور بدهد، فاکتور پرینت کند و در نهایت هم دستگاه کارت‌خوانی برای فروشنده باشد که می‌خواهد پرداخت را انجام دهد.

راهکار جدید شرکت شاپ در حوزه فروشگاه، یکی از آنهاست. این دستگاه مفهومی است که از آن با نام POS 2.0 یا Cloud POS یاد می‌شود. این دستگاه در اختیار شرکت‌های توسعه‌دهنده موبایلی قرار می‌گیرد تا با توجه به نیاز و خواسته مشتریان خود، اپلیکیشن مورد نیاز آنها را طراحی و ارائه کنند.

این اپلیکیشن‌ها در سامانه‌ای به نام تک‌استور، نخستین پلتفرم توزیع نرم‌افزارهای پرداخت که محصول شرکت توسن تکنو هم هست، قرار می‌گیرند. روی این دستگاه می‌توان اپلیکیشن‌های مختلف فروش را نصب و استفاده کرد. دستگاه POS 2.0 در عین حال که در مدیریت فروشگاه، فاکتورگیری، تهیه گزارش و حساب‌وکتاب مالی به مدیر فروشگاه کمک می‌کند، همچنین پایانه‌ای برای پرداخت است و با نمایشگری که در طرف مقابل خود دارد، با مشتریان ارتباط برقرار می‌کند.

عکاس: هومن کریمی

2 دیدگاه
  1. خودم می‌گوید

    امان از این همه رپورتاژ گنگ، شما برای این محصول حتی وب سایت و صفحه ای هم پیدا نمیکنی، خود توسن تکنو درباره اش چیزی نداره و شما اینقدر عجیب رپورتاژ میزنید. فقط تبلیغ کور با پول

    1. رسول قربانی می‌گوید

      سلام
      دوست عزیز، اینکه تکنولوژی ها و فناوری های جدید در کشورمان را معرفی کنیم اسمش میشود رپورتاژ؟ آن وقت اگر محصولات و تکنولوژی‌های شرکت‌هایی مثل اپل و گوگل و سامسونگ را معرفی کنیم اسمش رپورتاژ نمی‌شود؟ یا صرفا به خاطر اینکه محصول یک شرکت داخلی ممکنه رقیبی برای شرکت شما یا محصولات شرکت شما باشه، اسمش میشه رپورتاژ؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.