راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

جک دورسی: اینترنت یک ارز بومی نیاز دارد و امیدوارم آن ارز بیت‌کوین باشد

جک دورسی مدیرعامل توئیتر و اسکوئر گفت که اینترنت هم روزی ارز بومی خودش را خواهد داشت و اظهار امیدواری کرد که آن ارز، بیت‌کوین باشد.

با اینکه اینترنت هیچ ارز بومی مختص به خودش ندارد و مردم در جای‌جای مختلف دنیا برای پرداخت کالا و استفاده از سرویس‌های مختلف می‌توانند از روش‌های سنتی و یا ارزهای دیجیتال استفاده کنند؛ اما دورسی معتقد است که اینترنت درنهایت به سمت یک ارز استاندارد خواهد رفت که افراد و شرکت‌ها بتوانند از آن برای انجام آسان تراکنش‌ها استفاده کنند.

در همین باره دورسی می‌گوید که نباید صبر کرد و برای وقوع چنین اتفاقی باید کمک کنیم. به دست آوردن یک ارز استاندارد کار بسیار زمان‌بری است. با اینکه شاید در حال حاضر، بیت‌کوین شناخته‌شده‌ترین ارز دیجیتال باشد، ولی ارزهای بسیار دیگری هستند که پشتیبانی بسیار قوی از سمت جامعه اینترنت دارند.

به همین دلیل هم شرکت‌های بزرگی مانند اپل، گوگل و آمازون شاید درباره ارز استانداردی که اینترنت انتخاب می‌کند، حرفی برای گفتن داشته باشند.

در همین راستا، دورسی یکی از طرفداران ارز بیت‌کوین است و شرکت پرداخت دیجیتال دورسی به نام اسکوئر امکان انجام تراکنش‌های بیت‌کوین و خرید و فروش ارز دیجیتال را فراهم می‌کند.

منبع: Fortune

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.