راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تخفیف 10 درصدی کتاب‌های نشر مروارید در فروشگاه اینترنتی شهر کتاب

کتاب‌های نشر مروارید به عنوان پرفروش‌ترین ناشر کتاب‌های شعر، با ۱۰ درصد تخفیف در پیشخوان فروشگاه اینترنتی شهرکتاب برای اهالی فرهنگ و هنر عرضه شده است.

این فروشگاه در ادامه اجرای طرح‌های تخفیفی خود، با همکاری نشر مروارید، کتاب‌های این انتشارات در حوزه‌های شعر، ادبیات داستانی، اندیشه و علوم اجتماعی، ادبیات و نقد ادبی، تاریخ، طنز، هنر و… را تا پایان شهریور ماه ۱۳۹۳ با ۱۰ درصد تخفیف عرضه می‌کند.

«کوتاه بیا»، «عمرم به نیامدنت قد نمی‌دهد»، «فکر کنم باران دیشب مرا شسته امروز توام»، «دستورهای زبانی یک دیکتاتور عاشق و زنمرد» نوشته کامران رسول‌زاده، «داستان‌های نیویورکر»، «وقت نویس»، «خنده در تاریکی»، «در ستایش مرگ»، «دروغ سوم»، «شهرت و قرار ملاقات» از پرفروش‌های ادبیات داستانی و «استادان تبسم»، «بفرمایید بنشینید صندلی عزیز»، «مالاریا» و «الفبای تقلب» برخی از پرفروش‌های نشر مروارید در فروشگاه اینترنتی شهر کتاب می‌باشد.

علاقمندان فرهنگ و هنر می‌توانید تا پایان شهریورماه ۱۳۹۳، کتاب‌های نشر مروارید را با ۱۰ درصد تخفیف از فروشگاه اینترنتی شهر کتاب به آدرس shop.bookcity.org و ‏همچنین از طریق شماره ۸۸۱۷۱۹۸۳ و یا ارسال پیامک به شماره ۳۰۰۰۸۹۵۱۸۹۵۱ خرید کنند.

منبع: فناپ

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.