راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

جنجال اخذ کارمزد از پیامک تراکنش

هفته گذشته و در پی برداشت 5 هزار تومانی بانک ملی از حساب هر مشتری بابت کارمزد پیامک تراکنش‌ها موجی از انتقاد از عملکرد این بانک در میان مردم، رسانه‌ها و کارشناسان بانکداری به وجود آمد. در این میان برخی موافق و برخی مخالف این رویکرد جدید بانک ملی بودند. حتی برخی روزنامه‌ها هم جلد خود را به این خبر اختصاص دادند.

روابط عمومی بانک ملی نیز در پاسخ به این انتقادها که بیشتر از نحوه اطلاع‌رسانی این بانک بود اطلاعیه‌ای صادر کرد. در این اطلاعیه سندی را رو کرده‌اند که نشان می‌دهد اکثر مشتریان این بانک پیامک اطلاع‌رسانی را دریافت کرده‌اند. طبق این سند که در سایت‌های خبری موجود است، بانک ملی از طریق 5 اپراتور تلفن همراه در تاریخ 27 فروردین بیش از 14 میلیون پیامک با موضوع تأمین هزینه‌های سرویس ویژه پیامکی ارسال کرده است. در این میان اما حدود 1 میلیون و 36 هزار نفر از مشتریان بانک این پیامک را دریافت نکرده‌اند. با این اطلاع‌رسانی بانک، نزدیک به 49 هزار مشتری بانک از این سرویس انصراف دادند.

منبع: هفته نامه عصر ارتباط، شماره 709

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.