راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کارتخوان‌های نمايشگاه کتاب، آماده خدمات دهی به خريداران

از ابتداي هفته جاري عمليات نصب و راه اندازي بيش از 3000 دستگاه کارتخوان در نمايشگاه کتاب آغاز شد.

به گزارش روابط عمومي شرکت آسان پرداخت تيم هاي عملياتي و اجرايي اين شرکت از ابتداي هفته جاري در محل نمايشگاه کتاب مستقر شده و در حال آماده سازي درگاههاي پرداخت الکترونيکي هستند.

به گفته الياس حسين نژاد مدير عملياتي پروژه نمايشگاه کتاب شرکت آسان پرداخت، عمليات تخصيص کد پذيرندگي 3000 پذيرنده در ابتداي هفته انجام شده و بسترهاي مناسب براي راه اندازي دستگاه هاي کارتخوان کاملا مهيا مي باشد.

وي اظهار داشت: پيش از آغاز نمايشگاه نصب و راه اندازي تمامي دستگاه هاي کارتخوان در غرفه ها انجام شده است تا خدمات مناسب و درخور شأن علاقمندان کتاب به آنها ارايه شود. به همين منظور نيز در نمايشگاه کتاب امسال خريداران، علاوه بر دستگاه هاي کارتخوان از طريق گوشي تلفن همراه نيز مي توانند وجه خريد را پرداخت کنند.

حسين نژاد در مورد روش استفاده از گزينه تله پرداز از طريق کد #733* نيز گفت: خريداران پس از آن که #733* را در موبايل خود شماره گيري کردند بايد با انتخاب گزينه شماره 4 وارد گزينه تله پرداز شوند سپس شماره موبايل يا کد پذيرندگي فروشنده را وارد کنند.

وي ادامه داد: بعد از نمايش نام فروشنده، کافي است مبلغ خريد کالاي مورد نظر خود را وارد و شماره16 رقمي يکي از کارت  هاي بانکي که داراي رمز دوم (رمزاينترنتي) است را وارد يا از فهرست شماره کارت هاي خود انتخاب کنند. سپس رمز دوم (رمزاينترنتي) خود را به سيستم بدهند. در اين مرحله با زدن عدد مربوط به تاييد نهايي، تاييد انجام پرداخت به فروشگاه مورد نظر، دريافت مي  شود.

وي گفت: در اين مرحله ضمن اعلام موفقيت آميز بودن پرداخت انجام شده، کد پيگيري نمايش داده مي شود همچنين بلافاصله، پيامک تائيد پرداخت براي پرداخت کننده (مشتري) و فروشنده (پذيرنده) ارسال خواهد شد که اين پيامک، به عنوان رسيد رسمي پرداخت محسوب مي شود.

منبع: آسان پرداخت پرشین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.