راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

چرا طرفداران پرداخت همراه ناامید می‌شوند؟

تحقیقات جدید شرکت «راهکار کانتراکت» نشان می‌دهد خریدارانی که به تجربه پرداخت همراه مورد انتظار خود نمی‌رسند، قید خرید دیجیتال را می‌زنند.

جان هیبیل مدیر این شرکت می‌گوید: «سرمایه گذاری پر ریسک فروشگاه‌ها در زمینه خرید همراه تاکنون موفق بوده است اما تداوم این روند موفقیت آمیز مستلزم توجه بیشتر به مشتری و نیازهای اوست. هر روز مشتریان بیشتری برای خرید از اپلیکیشن استفاده می‌کنند اما زمانی که با مشکلی موجه می‌شوند و کسی پاسخگوی آن نیست، پیامد‌های فاجعه باری در انتظار فروشگاه است.»

در این تحقیق همچنین مشخص شد که ۱۶ درصد از مشتریان با اپلیکیشن دچار مشکل هستند و ۴۰ درصد از آن‌ها نبودن کمک به محض نیاز یا ایجاد اشکال در این سیستم را ناامیدکننده می‌دانند.

این ناامیدی باعث کاهش فروش می‌شود زیرا ۵۰ درصد از آن‌ها اعلام کردند بعد از برخورد با مشکل از اپلیکیشن استفاده نمی‌کنند و حدود ۲۰ درصد هم اعلام کردند در آینده هرگز از آن استفاده نخواهند کرد.

99 درصد آمار افرادی که امیدوار هستند نوع پشتیبانی بهتری در دسترس داشتند، نشان دهنده نیاز هرچه بیشتر به تلاش در جهت ارتقاء سیستم‌های پرداخت همراه و اپلیکیشن-های مرتبط است.

منبع: جیرینگ / PYMNTS

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.