راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ویژه‌نامه چهارمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت منتشر شد

نظارت یا دخالت؛ بازآفرینی تعادل در اکوسیستم بانکداری ایران سرفصل ویژه‌نامه اختصاصی چهارمین همایش بانکداری الکترونیک است که توسط ماهنامه پژوهشی، تحلیلی- فرهنگی پیوست منتشر شده است.

این ویژه‌نامه اختصاصی با گفتار‌ها و نوشته‌هایی از دکتر ولی‌الله سیف، دبیر کل بانک مرکزی، دکتر فرهاد نیلی، محمد هادی شالباف، محمود جراحی، حمید تهرانفر، ناصر حکیمی و ده‌ها تن دیگر از متخصصان و سیاست‌گذاران حوزه بانکداری و فناوری‌های نوین ارتباطی انتشار یافته است.

در این شماره ولی‌الله سیف، دبیر کل بانک مرکزی از برنامه‌ها و اهداف تازه بانک مرکزی در دوران جدیدش می‌گوید و فرهاد نیلی از «بازنگری در اکوسیستم بانکداری الکترونیک». سید فرشاد فاطمی دبیر علمی همایش در یادداشتی از «تحول با فناوری اطلاعات» نوشته است و محمدهادی شالباف دبیر اجرایی همایش از ویژگی‌های همایش امسال و تفاوت‌های آن با همایش‌های پیشین می‌گوید.

Peivast-Index-93-11-04

گفتگو با برت کینگ، آینده پژوه و متخصص بانکداری الکترونیک و همچنین جان کلی مشاور ارشد اقتصادی و فناوری اطلاعات که از جمله سخنرانان کلیدی این همایش به شمار می‌روند از دیگر بخش‌های مندرج در این نشریه به شمار می‌رود. اما میزگردهای تخصصی انتشار یافته به موشکافی مسائلی چون «کارت اعتباری»، سامانه یکپارچه بانکی» و کسب و کارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات» اختصاص یافته‌اند.

همه این‌ها در کنار مطالب گوناگون دیگر با عناوینی چون «به پایان بانکداری خوش آمدید»، خدمات، دخالت نمی‌کند، مشارکت می‌کند، مفهوم نظارت باید تغییر کند و…. مجموعه‌ای متنوع و خواندنی را تشکیل می‌دهند که در اولین روز از برگزاری چهارمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت. این همایش در روزهای ششم و هفتم بهمن در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار خواهد شد.

منبع: دبیرخانه همایش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.