راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

همکاری بانک تجارت با دانشگاه تهران در پروژه کیف پول الکترونیکی

به گزارش راه پرداخت به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، دکتر فلاح مدیرعامل این بانک که در دومین جشنواره روز بین الملل دانشگاه تهران سخن می‌گفت حمایت از جامعه دانشگاهی کشور و ایده‌های جدید دانشجویان نخبه و خلاق ایرانی را در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی این بانک دانست و اظهار داشت: بانک تجارت اولین بانک کشور بود که با ایجاد شهرک‌های بانکداری الکترونیک، خدمات بانکی را به دانشگاه‌های کشور برد و تاکنون برای بیش نهصد هزار دانشجوی ایرانی تجارت کارت جوان صادر شده است.

مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به تفاهمنامه‌های منعقده میان این بانک و دانشگاه‌های بزرگ کشور گفت: روح غالب این تفاهنامه، تعمیق و تحکیم پیوندهای بانک تجارت با دانشگاهیان کشور و فراهم آوردن بستر تامین خدمات مالی روزآمد مطابق نیاز اساتید و دانشجویان است.

دکتر فلاح افزود: اغلب پروژه‌های مرتبط با فناوری‌های نوین که ارزش افزوده بالایی در اقتصاد کشور ایجاد می‌کنند در دانشگاه‌ها شکل می‌گیرند و شبکه بانکی می‌تواند با حمایت از این پروژه‌ها در پیوند دانشگاه با اقتصاد و صنعت کشور گام‌های موثرتری بردارد. ضمن آنکه بانک تجارت با حمایت از پایان نامه‌های مرتبط با حوزه‌های فعالیت این بانک در تلاش است تا در مسیر کاربردی شدن نتایج تحقیقات دانشگاهی کشور سهم داشته باشد.

دکتر فلاح همچنین یاد آور شد: با همکاری دانشگاه تهران پروژه طراحی کیف پول الکترونیکی را با جدیت در دستور کار داریم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.