راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

همه چیز درباره خدمات پیشخوان بانک آینده

ayande-bank-logo-way2pay-92-08-25از زمان آغاز فعالیت پیشخوان بانک آینده با تعداد 10 خدمت، این خدمات به‌صورت مستمر افزایش یافته تا آن‌جا که اکنون پس از گذشت نزدیک به 20 ماه، تعداد خدمات پیشخوان به 41 خدمت متنوع اعم از: خدمات حضوری (تحویل در محل) و خدمات غیرحضوری (اینترنت‌بانک) رسیده است. پیش از این تمامی خدمات پیشخوان، به‌غیر از مشاهده صورت‌حساب (تا یک روز قبل)، با واسطه کاربر مستقر در شعبه مجازی و با محدودیت زمانیِ روزهای غیر تعطیل از ساعت 8 صبح تا 8 شب انجام می‌گرفت اما در حال حاضر، با اضافه شدن دو خدمت انتقال وجه کارت‌به‌کارت و مانده‌گیری از کارت بانک آینده به سرویس‌های خدمات کارت نقدی، مشتریان می‌توانند به صورت آنی (برخط) و بدون محدودیت زمانی به انجام تراکنش‌های انتقال وجه و مانده‌گیری کارتی مبادرت نمایند.

در پیشخوان بانک آینده با ورود اطلاعاتی هم‌چون: شماره کارت (که الزاماً باید مربوط به بانک آینده باشد)، رمز دوّم (رمز اینترنتی)، CVV2 (کد اعتبارسنجی) و تاریخ انقضای کارت، می‌توان از کارت بانک آینده به ‌هریک از کارت‌های عضو شبکه شتاب، انتقال وجه انجام داد و یا از مانده حساب متصل به کارت بانک آینده خود مطلع گردید. هم‌چنین با راه‌اندازی این خدمت، امکان بازپرداخت آنی کارت‌های اعتباری بانک آینده، شارژ بن‌کارت‌های بانک آینده و همین‌طور انتقال وجه داخلی تا سقف 150 میلیون ریال از طریق یکی از کارت‌های نقدی آینده فراهم شده‌است. مزیت دیگر ایجاد این قابلیت از طریق پیشخوان، امکان استفاده از این خدمات در بستر وب، بدون نیاز به استفاده از دستگاه رمزساز (OTP–Token) است که تا پیش از این، فقط در تارگاه اینترنت‌بانک با دستگاه رمزساز و یا مراجعه حضوری به شعبه و دستگاه خودپرداز امکان‌پذیر بود.

منبع: بانک آینده

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.