راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مدیرعامل یورومانی به تهران می‌آید

نِیل اوزبورن مدیرعامل نشریه یورومانی (Euromoney)، اواخر مهرماه سال جاری وارد تهران می‌شود. اوزبورن (Neil Osborn) به مدت ۳۰ سال مدیر اجرایی یورومانی و از سال ۱۹۹۰ تاکنون به عنوان مدیرعامل این مرکز رسانه‌ای و تحقیقاتی مطرح دنیا، بوده است. گروه معتبر انگلیسی یورومانی فعالیت‌شان را در سال ۱۹۶۹ با انتشار ماه‌نامه‌ای با همین نام در زمینه بورس و بازار سهام، اقتصاد، امور مالی و سرمایه‌گذاری آغاز کردند که امروز بیش از ۲۵ هزار نسخه چاپی از آن هر ماه در سطح بین‌المللی به دست مدیران ارشد این حوزه‌ها می‌رسد. این ماه‌نامه جایگاه ویژه‌ای در این حوزه در دنیا دارد و حدود ۱۰۰۰ کارمند در دفتر مرکزی آن در لندن فعالیت می‌کنند.

نِیل اوزبورن مدیرعامل نشریه یورومانی

نیل اوزبورن فارغ‌التحصیل دانشگاه هاروارد انگلستان است و همچنین سابقه عضویت در هیئت مدیره شرکت سیستم‌های اطلاعاتی RBC وابسته به بورس اوراق بهادار مسکو را در کارنامه حرفه‌ای کاری خود دارد. علاوه بر این، اوزبورن مدیر گروه بزرگ رسانه‌ای RBC روسیه است که در سال ۲۰۰۳ اولین و تنها شبکه تلویزیونی اقتصادی کشور روسیه را با نام RBC TV تاسیس کرد.

«اوزبورن» مهرماه امسال، برای حضور در دومین کنفرانس بین‌المللی ایکوبیگ وارد ایران می‌شود. دومین کنفرانس بین‌المللی ایکوبیگ با عنوان «نظام بانکی و تحولات اقتصادی پیش‌رو» در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۲۹ و ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۳ برگزار می‌شود.

منبع: ایکوبیگ

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.