راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نویسنده کتاب معروف و پرفروش «آینده بانکداری» به ایران می‌آید

کریس اسکینر معاون استراتژی و بازاریابی مؤسسه خدمات مالی یونیسس گلوبال (Unisys Global) و نویسنده کتاب معروف و پرفروش «آینده بانکداری» به ایران می‌آید.

کریس اسکینر (Chris Skinner) مؤسس شرکت Balatro است و در حوزه‌هایی همچون مشاوره در زمینه آینده بانکداری و مشاوره استراتژیک بانکی برای بانک‌های بزرگی نظیر «HSBC» در انگلستان، «Citi Bank» در آمریکا و بانک رویال اسکاتلند به فعالیت پرداخته است.

نویسنده کتاب معروف و پرفروش آینده بانکداری Chris Skinner

کریس اسکینر مؤلف چند کتاب معتبر جهانی در زمینه بانکداری بوده که از مهمترین آنها می‌توان به کتاب‌های «Digital Bank» و «The Future of Banking» اشاره کرد. کتاب‌های وی در حد بین‌المللی شناخته شده و جز پرفروش‌های این حوزه هستند که معروف‌ترین آن‌ها کتاب «آینده بانکداری» است.

اسکینر به مدت ۱۰ سال رئیس هیئت داوران جایزه «تعالی بانکداری در آسیا» ( Asian Banker’s Retail Excellence Awards) بوده است. از فعالیت‌های رسانه‌ای اسکینر می‌توان به تفسیرگری اخبار حوزه بانکی در شبکه‌هایی نظیر Sky News آمریکا و BBC اشاره کرد.

Chris-Skinner-Index-way2pay-banner-93-07-07

او همچنین مدیرعامل باشگاه خدمات مالی اروپا است. این باشگاه معتبر به ارائه بیش از ۵۰ رویداد و میزگرد تخصصی در طول سال و در زمینه‌های بانکداری، سرویس‌های مالی، صنعت بیمه، و … در کشورهای متعدد اروپایی نظیر اسکاتلند، انگلستان و ایرلند می‌پردازد.

«اسکینر» مهرماه امسال، برای حضور در دومین کنفرانس بین‌المللی ایکوبیگ وارد ایران می‌شود. دومین کنفرانس بین‌المللی ایکوبیگ با عنوان «نظام بانکی و تحولات اقتصادی پیش‌رو» در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۲۹ و ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۳ برگزار می‌شود.

منبع: ایکوبیگ

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.