راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

همایش و نمایشگاه بین‌المللی تراکنش برگزار می‌شود

نمایشگاه بین‌المللی تراکنش از سوی مرکز فابا (مرکز فرهنگ‌سازی و آموزش بانکداری الکترونیک شبکه بانکی کشور) با حضور بانک‌ها و شرکت‌های مطرح داخلی و بین‌المللی و مسئولین بلندپایه کشوری از 4 تا 6 آبان برگزار می‌شود.

مهم‌ترین هدف این نمایشگاه هم‌افزایی بین شرکت‌های فعال در حوزه بانکی و فناوری اطلاعات و تقویت ارتباط شبکه بانکی کشور با بانک‌ها و شرکت‌های خارجی است. هم‌زمان با این نمایشگاه سه‌روزه، چندین رویداد دیگر نیز برگزار می‌شود. اولین کنفرانس نوآوری‌های بانکی با حضور صاحب‌نظران این حوزه در چهارم آبان، دومین سمینار تخصصی کارت و پرداخت در 5 آبان و همچنین نشست هم‌اندیشی مدیران ارشد بانک‌ها و شرکت‌ها با موضوع نظام بانکی پساتحریم در 6 آبان از اهم برنامه‌های این سه روز است. همچنین در طول برگزاری نمایشگاه، کارگاه‌های مختلف ایده‌ها و راه‌حل‌های نو توسط استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های حاضر در نمایشگاه برپا می‌شود.

ITE-Faba-Medium-way2pay-index-94-05-20

هماهنگی‌های لازم برای حضور مقامات ارشد نهاد ریاست جمهوری، سازمان مدیریت، وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مقامات وزارت امور خارجه، اتاق بازرگانی و … انجام‌شده است. همچنین حضور شخصیت‌ها و شرکت‌های خارجی نیز از دیگر برنامه‌های جذاب این رویداد خواهد بود.

گفتنی است این نمایشگاه در مساحتی بیش از 5000 مترمربع در مجتمع نمایشگاهی شهر تهران واقع در ضلع جنوبی بوستان گفتگو برگزار می‌َشود. جزئیات بیشتر به‌زودی در وب‌سایت مرکز فابا به نشانی ٌٌWWW.EBG.ir و همچنین پایگاه این رویداد به نشانی WWW.ITEFABA.ir قرار می‌گیرد.

منبع: مرکز فابا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.