راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نشست تخصصی معرفی نرم‌افزار هوش تجاری بانک‌های اسلامی برگزار می‌شود

نشست تخصصی معرفی نرم‌افزار هوش تجاری بانک‌های اسلامی توسط پژوهشکده پولی و بانکی برگزار می‌شود. نرم‌افزار بانک اطلاعات مالی (IBI) در بانکداری اسلامی در اولین بار در نمایشگاه جانبی هشتمین اجلاس بین‌المللی IFN که در روزهای پنجم و ششم خرداد ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی شهر کوالالمپور مالزی برگزار شد، رونمایی شد. (+)

IBI-IDcorp-Malaysia-Tosan-Index-Torabi-way2pay-93-03-10

این نرم افزار شامل اطلاعات مقایسه‌ای بیش از 5 سال بانک‌های اسلامی دنیا، بیش از 160 بانک از 36 کشور دنیاست. امید ترابی، مدیر عامل شرکت ID Corp (نماینده بین المللی شرکت توسن) در این نشست به معرفی این نرم افزار خواهد پرداخت.

نرم‌افزار تجاری IBI توسط متخصصان ایرانی تهیه شده است و سیستمی کاملا جدید و نوآورانه است که مشابه آن در بازار بانکداری اسلامی وجود نداشته است. این نرم‌افزار بانک جامعی از اطلاعات مالی بیش از 200 بانک اسلامی را در خود جای داده و نتایج مقایسه‌ای آن می‌تواند عملکرد بانک‌های مختلف را مورد سنجش قرار دهد. (+)

IBI-Poster-way2pay-93-05-13

این نشست شنبه 1393/05/18 از ساعت 10 تا 12 در میدان آرژانتین، ابتدای بلوار آفریقا، پلاک 10، طبقه پنجم برگزار می‌شود. کلیه دانشجویان، محققان و همکاران شبکه بانکی می‌توانند به صورت رایگان در این سمینار شرکت کنند. علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام با شماره 88657397 تماس حاصل فرمایند. (+)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.