راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نخستین نمایشگاه امنیت سایبری ایران برگزار می‌شود

آزاده داننده در یک نشست خبری با خبرنگاران از برگزاری نخستین نمایشگاه امنیت سایبری ایران خبر داد. رئیس سازمان نظام‌ صنفی رایانه استان تهران اظهار داشت: «با پیشرفت تکنولوژی و کاربردهای آن، امنیت اطلاعات یکی از دغدغه‌های اصلی دنیای کنونی است.»

وی گفت:‌ «نخستین نمایشگاه امنیت سایبری ایران از سوی کمیسیون افتای این سازمان برگزار می‌شود و قرار است از این پس به صورت سالانه برگزار شود. این نمایشگاه فراهم کردن فضای بهبود کسب و کار و معرفی توانمندی‌ها، افزایش سطح دانش و آگاهی در زمینه امنیت اطلاعات را در دستور کار دارد.»

داننده توضیح داد: «در این نمایشگاه با گردهم آمدن 30 شرکت داخلی از برترین ارائه دهندگان خدمات و محصولات امنیت اطلاعات، امنیت به شکل نوینی به بازدیدکنندگان نمایش داده می‌شود.»

رئیس سازمان نظام‌ صنفی رایانه استان تهران یادآور شد: «در حاشیه این نمایشگاه کارگاه‌های جانبی با موضوعات روز امنیت اطلاعات برگزار خواهد شد. در برگزاری این نمایشگاه پلیس فتا، سازمان پدافند غیرعامل و شورای عالی فضای مجازی همکاری دارند.»

اولین نمایشگاه امنیت سایبری ایران در تاریخ پنجم تا هشتم مهرماه از ساعت 9 تا 18 در محل مرکز آفرینش‌های هنری واقع در خیابان حجاب برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به این نمایشگاه می‌توانند به سایت www.icsec.ir مراجعه کنند.

منبع: ایسنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.