راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانک‌ها با هوش مصنوعی میزان تاثیر تبلیغات خود را ارزیابی می‌کنند

ترانس­یونیون که برای تحلیل آماری‌اش مشهور است، با راکت­فوئِل که توسعه هوش مصنوعی برای ارایه تبلیغات و خدمات اینترنتی را ارایه می دهد، وارد همکاری جدیدی شده­اند تا با اتکاء بر ارتباط بانک­ها با مشتریان، اطلاعاتی درباره فعالیت‌های شعب و مراکز تماس (ContactCenter) فراهم ‌کنند.

اساس این پروژه بر ارزیابی میزان فروش حضوری خدمات و به کار گیری نتایج در تبلیغات و فروش اینترنتی خدمات بانکی است. نتایج این پروژه به ایجاد برنامه‌های تبلیغاتی کمک می‌کند. این پروژه به بانک­ها و موسسات مالی امکان می‌دهد تاثیرات افزایشی تبلیغات خود را به صورت آنلاین و آفلاین ارزیابی کنند.

بانک‌ها با هوش مصنوعی میزان تاثیر تبلیغات خود را ارزیابی می‌کنند
بانک‌ها با هوش مصنوعی میزان تاثیر تبلیغات خود را ارزیابی می‌کنند

گفتنی است از میان 100 تبلیغات کننده بزرگ آمریکا، 65 شرکت برای ارائه تبلیغات در وب سایت، موبایل، ویدئو و رسانه‌های اجتماعی از خدمات راکت­فوئل استفاده می‌کنند. چرا که الگوریتم‌های تبلیغات مناسب اینترنتی برای تعیین تبلیغ مناسب برای فرد مناسب در زمان مناسب، میلیون‌ها داده نقطه‌ای را در نظر می‌گیرند که به طور خودکار براساس بازخورد واقعی تجدید می‌شوند، در نتیجه همکاری جدید این شرکت با ترانس­یونیون می­تواند مابقی سهم این بازار را نیز به سور راکتفوئل بکشاند. همچنین به عقیده ترانس یونیون این کانسپت می‌تواند پشتیبانی حق امتیاز را به دست آورد.

منبع: شاپرک / نیلسون ریپورت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.