راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

«مسافر دهکده جهانی» به نمایشگاه کتاب می‌آید

کتاب «مسافر دهکده جهانی» زندگینامه پروفسور یحیی کمالی‌پور راوری، استاد برجسته علوم ارتباطات و رئیس دپارتمان ارتباطات و هنرهای زیبای دانشگاه پوردو آمریکا، همزمان با بیست و پنجمین نمایشگاه کتاب منتشر می‌شود.

امیرعباس تقی‌پور، مدیرمسئول ماهنامه مدیریت ارتباطات و ناشر این کتاب در گفتگویی با اعلام این مطلب گفت: نگین حسینی نویسنده این کتاب، زندگی شخصی، دانشجویی و حرفه‌ای این استاد برجسته علوم ارتباطات را از کودکی تا مردادماه 1390 با روایتی زیبا و روان تالیف کرده است.

وی با ذکر این نکته که پروفسور هاوارد کوهن، رئیس پیشین دانشگاه پوردو کلیومت برای این کتاب مقدمه نوشته است، گفت: این کتاب با سه مقدمه دیگر از نویسنده، علی‌اکبرعبدالرشیدی و اینجانب همراه است.

تقی‌پور با اشاره به اینکه زوایای مختلف زندگی استاد کمالی‌پور، آموزنده است، گفت: مخاطب این کتاب علاوه بر فعالان حوزه ارتباطات و رسانه، کسانی هستند که می‌خواهند به نوعی در راه رسیدن به اهدافشان به موفقیت قابل توجهی برسند.

پروفسور کمالی‌پور نیز در این کتاب با بیان زوایای پیدا و پنهان زندگی خود، هدف از انتشار این کتاب را اینگونه نوشته است: سال‌ها پیش وقتی پس از 18 سال دوری به وطن بازگشتم و شور و شوق و هوش و ذکاوت جوانان ایرانی را از نزدیک دیدم، به توصیه‌ تعدادی از دوستان دانشگاهی به فکر انتشار کتاب زندگی‌ام افتادم تا شاید سرگذشت من بتواند راهنمای عمل نوجوانان و جوانانی باشد که با وجود ظرفیت‌های بالای هوشی و فکری، تصور می‌کنند برخی مشکلات و گاه شرایط زندگی، به آنها اجازه نمی‌دهد به اهدافشان در راه کسب علم و پیشرفت برسند.

کمالی‌پور در بخش دیگری از این کتاب می‌نویسد: نوشتن، منتشر کردن و برملا کردن گوشه‌های زندگی شخصی کار ساده‌ای نیست، اما من معتقدم که چیزی برای پنهان کردن و نگفتن ندارم. هرچه دارم، متعلق به زندگی یک خیرآبادی راوری کرمانی ایرانی است که امروز مایل است آن را با همشهریان و هموطنانش قسمت کند و در بین هموطنان و همشهری‌‌هایش کسی را غریبه نمی‌بیند.

مدیرمسئول ماهنامه مدیریت ارتباطات افزود: امیدواریم مراسم رونمایی از کتاب با حضور استاد برگزار شود.

وی اضافه کرد: این کتاب در هفتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک نیز عرضه خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.