راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مروری بر سخنرانی‌ها و نشست‌های تخصصی در همایش چهارم

در چهارمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با برگزاری سخنرانی‌ها و نشست‌های تخصصی گوناگون چالش‌ها و موضوعات مطرح در حوزه بانکداری و فناوری‌های نوین ارتباطی مورد بحث و گفتگو قرار می‌گیرد.

به گزارش دبیرخانه همایش، امسال همچون سال‌های گذشته از مقامات ارشد کشوری مانند وزیر امور اقتصادی و دارایی، ‌ رئیس‌کل بانک مرکزی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، دبیر کل بانک مرکزی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاون توسعه خدمات بنیاد مستضعفان جهت حضور و سخنرانی در همایش دعوت به‌عمل آمده‌ است.

علاوه بر حضور صاحب‌نظران و متخصصان داخلی، از تفاوت‌های اصلی همایش چهارم با همایش‌های گذشته می‌توان به دعوت از سخنرانان کلیدی صاحب‌نام بین‌المللی همچون برت کینگ (آینده پژوه و نظریه‌پرداز مشهور استرالیایی و نویسنده مجموعه کتاب‌های بانک ۲. ۰ و بانک ۳. ۰) اشاره کرد که با موضوع جهانی شدن فناوری‌های مالی؛ تحولی در بانکداری جهانی در همایش حضور خواهد داشت. همچنین پی‌تر هیومن (مدیر تجارت موبایلی شرکت اریکسون) با موضوع بررسی تاثیرات موبایل بر صنعت بانکداری الکترونیک و جان کارلتون کلی (مشاور ارشد پی دبلیو سی ویتنام) با موضوع پیاده‌سازی بانکداری متمرکز، آموزه‌ها و تجربیات پروژه‌های بین‌المللی، از دیگر سخنرانان کلیدی حاضر در همایش به‌شمار می‌روند.

 همچنین در نشست‌های تخصصی نیز با دعوت از اساتید مطرح بین‌المللی مانند ژولین دیواد شلناست (از مدیران آرتور د لیتل) با موضوع راهبردهای مشارکت بانک‌ها و اپراتورهای موبایل در پرداخت موبایل، جفری دلامال (مدیرعامل شرکت ایپروسید و متخصص می‌ان‌افزارهای اوراکل فیوژن) با موضوع تجربه نظارت داده محور در بانک مرکزی لبنان با استفاده از می‌ان‌افزار اوراکل فیوژن، رمزی واتفا (مدیرعامل گروه ۶ سیگما) با موضوع سامانه‌های مدیریت ریسک و رتبه‌بندی اعتباری، دانیل توماس هلند (از موسسه حقوقی استیفنسون هاروود انگلستان) با موضوع مسائل حقوقی قراردادهای خدمات تکنولوژی در بانک‌‌ها، می‌ها فیلیپیچ (مدیر محصول شرکت هلکام دی دی) با موضوع فاکتورهای الکترونیک و الوتونبی آیدوو (رییس نظارت حقوقی و کنترل ریسک در تجارت موبایلی اریکسون) با موضوع معرفی تجربه‌های موفق بین‌المللی در استفاده از موبایل در صنعت بانکداری الکترونیک، موضوعات نو و متفاوتی مطرح خواهد شد.

 در کنار ویژگی‌های برشمرده برای همایش چهارم، پنل‌های تخصصی نیز در قالبی جدید با همکاری صاحبنظران حوزه بانکداری و نظام‌های پرداخت با موضوعاتی همچون کارت‌های اعتباری، بازنگری در ساختار درآمدی بانک‌ها، مدل‌های بانکی نوین ایران، پرداخت‌های فرامرزی، نقش داده‌کاوی در کسب‌و‌کار بانکی و بانکداری باز برگزار می‌شود.

منبع: دبیرخانه همایش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.