راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

Uber: نرم‌افزاری برای مدیریت هزینه‌های حمل و نقل

ما هر روزه از انواع وسایل نقلیه برای حمل‌ونقل و جابجایی استفاده می‌کنیم؛ اما مشکلی با آن روبرو می‌شویم این است که هزینه اینجابجایی‌ها گاهی باعث گیج شدن ما می‌شوند. همچنین محاسبه این‌که بهترین مسیر رفت‌وآمد و به‌صرفه‌ترین مسیر برای ما بسیار سخت است.

Uber اپلیکیشنی است که با داشتن تمام نقشه‌های مسیر حمل‌ونقل محل زندگی شما و همچنین داشتن اطلاعات هزینه‌های حمل‌ونقل، به شما بهترین مسیر و به‌صرفه‌ترین مسیر را نشان می‌دهد. این اپ با محاسبه مبدا و مقصدی که شما در آن وارد می‌کنیم، بررسی‌های لازم را انجام می‌دهد. این‌گونه شما می‌توانید کمترین هزینه و سریع‌ترین مسیر و راحت‌ترین مسیر را انتخاب کنید.

Uber: نرم‌افزاری برای مدیریت هزینه‌های حمل و نقل

شما با روشن کردن وای فای در ایستگاه‌های حمل‌ونقل، مکان قرارگیری خود را در Uber می‌بینید و مقصد خود را در این اپلیکیشن وارد می‌کنیم. این اپ بعد از جست‌وجو در مسیر‌ها، سریع‌ترین مسیر حمل‌ونقل با کمترین هزینه را به شما نشان می‌دهد.

Uber: نرم‌افزاری برای مدیریت هزینه‌های حمل و نقل

این اپ دارای سیستم محاسبه‌ای است که کمترین هزینه را برای ما محاسبه می‌کند و می‌تواند گزینه‌ای برای صرفه‌جویی در هزینه‌های حمل‌ونقلی ما باشد.

Uber اپلیکیشنی است که برای مصرف‌کننده هدیه‌هایی را نیز فراهم ساخته است. به‌عنوان‌ مثال، وقتی در بازه زمانی مشخصی از این اپ استفاده کنید، به‌صورت خودکار از هزینه حمل‌ونقل شما می‌کاهد و این امر توسط خودروهایی که از این اپ استفاده می‌کنند هدایت می‌شود. شما با نشان دادن گوشی همراه خود به راننده می‌توانید او را از کاهش هزینه سفر خود مطلع کنید.

Uber اپلیکیشنی است که برای Android و iPhone به کار می‌رود. در حال حاضر این اپلیکیشن در ۷۰ شهر بزرگ دنیا قابل‌استفاده است.

Uber: نرم‌افزاری برای مدیریت هزینه‌های حمل و نقل

این اپ در هر زمان به شما این امکان را می‌دهد که سیستم حمل و نقل مورد نظرتان را انتخاب کنید. مخصوصا دز زمانی که مسافر هستید و در شهر دیگری سفر می‌کنید، این اپ به شما کمک می‌کند مکان‌های توریستی را با مسیر بهتر و البته هزینه کمتر، طی کنید. همچنین برای مواردی که در ترافیک گرفتار می‌شوید، این اپ به شما مسیر میان‌بر و یا خروج از ترافیک را نشان می‌دهد، فقط کافی است مکانی که در آن قرار دارید را در این اپ مشخص نمایید.

منبع: هوشمند باشیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.