راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

محصول جدید گروه لاجیک برای تراکنش‌های غیر تماسی

تراکنش های خرد به تعدادی قابل توجه و زیاد روزانه اتفاق می افتد. تعداد این تراکنش‌ها با ارزش کمتر از 10 یورو در بریتانیا حدودا 20 میلیارد یورو تخمین زده شده است. شرکت logic group یک راه حل جدید پرداخت با استفاده از کارت های غیر تماسی، برای این دست از تراکنش‌ها خلق کرده است. این ایده به گونه‌ای طراحی شده است تا خرده‌فروشان از کارت‌های بدون تماس که راحت‌تر، امن‌تر و سریع تر است، استفاده کنند. این کارت‌ها انعطاف پذیری بیشتری نسبت به کارت‌های بانکی موجود دارند.

قبلا بسیاری از فروشندگان که مایل به ارائه معاملات بدون تماس بودند، مجبور بودند از پایانه‌های متعلق به بانک استفاده کنند که به صورت آنلاین خدمات پرداخت را ارائه می کنند. در حالی که چنین سیستم‌هایی همیشه نمی‌تواند گزینه‌ی جذابی برای عمده فروشان باشد. گروه لاجیک معتقد است در دسترس بودن این محصول جدید به جذب سریع خرده‌فروشان درجه 1 و درجه 2 کمک خواهد کرد، در حالی که تعداد قابل توجهی از سبدهای خرید زیر 10 یورو به این شکل رخ خواهد داد.

در میان مزیت‌های اضافه شده به تراکنش‌های بدون پول در راه حل جدید، گروه لاجیک اشاره به گرایش مشتریان برای انجام خریدهای کوچک و تعداد بالا دارد چون در این روش مشتریان مجبور به درآوردن پول از کیف‌هایشان نمی‌شوند و سریعا پرداخت خود را با استفاده از کارت جدید خود انجام می دهند. این مزیت ها در کنار مزیت های تجاری مانند کاهش گمنامی ذاتی در تراکنش‌های نقدی است که می تواند این راهکار ها را در قالب راهکار های جدید برای مدیریت بهتر پتانسیل‌های حوزه پرداخت گسترش دهد.

منبع: contactlessnews.com

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.