راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

عرضه خدمات بانکداری همراه برای مشترکان ایرانسل

مدیر ارشد بازاریابی تجاری ایرانسل گفت: مشترکان ایرانسل می‌توانند با استفاده از خدمات حقیقی بانکداری همراه این اپراتور که برای اولین بار در کشور و از آبان ماه سال ۸۹ عرضه شده، نسبت به انجام امور بانکی خود از طریق هر یک از کارت‌‎های بانکی عضو شبکه شتاب از بستر تلفن همراه اقدام کنند.

باقر صمدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با استفاده از این سرویس، تمامی مشترکان ایرانسل که دارای کارت‌های عضو شبکه شتاب بوده و رمز دوم کارت خود را از طریق خودپردازهای بانکی دریافت کرده‌اند، می‌توانند با استفاده از گوشی تلفن همراه خود و بدون نیاز به نصب هرگونه نرم‌افزار و تنها با یک بار ثبت‌نام آنلاین حتی در اپراتورهای طرف قرارداد رومینگ با ایرانسل نیز نسبت به انجام امور بانکی خود اقدام کنند.

به گفته وی، در حال حاضر انتقال وجه، خرید شارژ، پرداخت قبوض، اخذ موجودی حساب، خرید کارت اینترنت و اخذ صورتحساب تا ۵ تراکنش آخر از طریق تلفن همراه از جمله خدماتی است که مشترکان می‌توانند از طریق سرویس بانکداری همراه ایرانسل دریافت کنند.

به گفته صمدی، محدودیتی در بانک صادرکننده کارت مشترکان وجود ندارد و تنها لازم است که کارت مورد نظر، عضو شبکه شتاب باشد. البته سرویس انتقال وجه درحال حاضر تنها محدود به مشتریان بانک پاسارگاد است.

مدیر ارشد بازاریابی تجاری ایرانسل تصریح کرد: علاوه بر بانک‌های سامان و پاسارگاد بانک‌های مسکن و پست بانک نیز سرویس دهی خود را به مشترکین ایرانسل آغاز خواهند کرد.

منبع: ایسنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.