راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت خدمات نوین داده ورزی سداد آغاز به کار کرد

شرکت خدمات نوین داده ورزی سداد با حضور حبیب رودساز، محمد مهدی صادق از اعضای هیآت مدیرهٔ گروه شرکت‌های داده ورزی سداد و امیر طیبی سرپرست اداره کل مدیریت عملیات بانکی و جمعی از مدیران عالی رتبهٔ این گروه افتتاح شد.

شرکت خدمات نوین داده ورزی سداد یکی دیگر از شرکت‌های وابسته به گروه شرکت‌های داده ورزی سداد بوده که مسؤولیت مدیریت، نظارت و راهبری خدمات نوین پرداخت الکترونیک (PSP) گروه شرکت‌های داده ورزی سداد را بر عهده دارد.

این شرکت بعنوان دومین شرکت پس از شرکت پشتیبانی افزارهای رایانه‌ای سداد (پارس) از درون شرکت داده ورزی سداد به منظور چابک سازی و درون سپاری جدا شده و با مدیرعاملی مهندس صادق ایجاد شد.

در مراسم افتتاح این شرکت، دکتر رودساز مدیر عامل گروه شرکت‌های داده ورزی سداد با تشکر از تلاش‌های بی‌وقفهٔ مهندس صادق به عنوان مدیرعامل شرکت خدمات نوین داده ورزی سداد و تیم فنی ایشان به منظور پیشبرد اهداف گروه شرکت‌های داده ورزی سداد گفت: ایده استفاده از شرکت‌های وابسته یکی از طرح‌های تجربه شده در صنعت فناوری اطلاعات بوده که نتایج مطلوبی را در پی داشته است که از آن جمله می‌توان به کم شدن ساز و کارهای اداری و ارائهٔ خدماتی سریع و مطلوب اشاره کرد.

رودساز با بیان این مطلب که راه پیش روی راه بسیار دشوار و ناهمواری خواهد بود از آینده روشن این تغییر ساختار سخن گفت و از مدیران شرکت‌های تابعه خواست تا تمام انرژی خود را در راستای راه اندازی شرکت‌های تحت نظارت خود و استفاده حداکثری از توانمندی‌های نیروی انسانی خود صرف کنند.

وی در ادامه از پایان یافتن تغییر ساختار در شرکت داده ورزی سداد و جدایی هر سه شرکت پارس، خدمات نوین و شرکت فنّاوری اطلاعات رایانه‌ای سداد (فارس) تا پایان سال خبر داد و گفت: ما با کمک این شرکت‌ها باید به گونه‌ای خدمات ارائه دهیم تا بانک ملّی ایران تمامی خدمات خود را از گروه شرکت‌های داده ورزی سداد طلب کند. داده ورزی سداد از بدنهٔ بانک ملّی ایران است و باید به گونه‌ای خدمات ارائه کند که رضایت بانک ملّی ایران نقطه مطلوب و موفق این شرکت باشد.

وی از هماهنگی کامل تیم فناوری اطلاعات بانک ملّی ایران و گروه شرکت‌های داده ورزی سداد خبر داد و گفت: در حال حاضر بیشترین همفکری و هماهنگی در بدنه بانک ملّی ایران و داده ورزی سداد وجود دارد و باید از این فرصت به منظور بالا بردن کیفیت خدمات و درون سپاری خدمات بانک به شرکت استفاده کرد.

در ادامه این مراسم مهندس صادق مدیرعامل شرکت خدمات نوین داده ورزی سداد با اشاره به سیاست‌های هیأت مدیرهٔ داده ورزی سداد به منظور چابک سازی مجموعهٔ داده ورزی سداد در تمامی عرصه‌ها گفت: با توکل به خدا و همچنین حمایت‌های مدیرعامل گروه شرکت‌های داده ورزی سداد علاوه بر اینکه در آینده نزدیک فاصله خود را از رقبا کم خواهیم کرد، سهم بیشتری از بازار خدمات پرداخت الکترونیک را نیز از آن خود خواهیم کرد.

وی در ادامه از راه اندازی سامانهٔ یکپارچهٔ مدیریت خدمات مشتریان (CRM) در شرکت خدمات نوین داده ورزی سداد خبر داد و گفت: با استفاده از این سامانه EM و PM در شرکت بصورت ساختار یافته مورد نظارت و پیگیری قرار خواهد گرفت. همچنین به زودی سامانه مدیریت خدمات مشتریان (CRM) این شرکت به سوئیچ‌های مرتبط متصل خواهد شد تا به راحتی بتوان تمامی عملیات‌های صورت گرفته در سامانه را مورد بررسی و پایش قرار داد.

 منبع: داده ورزی سداد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.