راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شروع طرح زمستانه باشگاه مشتریان بانک ملت با جوایز ارزنده

باشگاه مشتریان بانک ملت در راستای ارج نهادن به همراهی اعضا و ایجاد شور و نشاط مضاعف، به برگزاری “طرح زمستانه ” اقدام کرد.

در این طرح ویژه، هدایای ارزنده‌ای برای اعضای باشگاه مشتریان بانک ملت در نظر گرفته شده است و مشتریان می‌توانند متناسب با افزایش سطح امتیازات و فعالیت خود، شانس بالاتری را برای موفقیت در قرعه کشی این جوایز به دست آورند.

در قالب این طرح، یک دستگاه خودروی MVM315 میان اعضای دارای حداقل 100 امتیاز، یک دستگاه خودروی MVM315 میان اعضای دارای حداقل 200 امتیاز و یک دستگاه خودروی MVM 315 هم میان اعضای دارای حداقل 300 امتیاز قرعه کشی خواهد شد.

بر این اساس، اعضای با امتیازهای بالاتر در قرعه کشی‌های مربوط به حدنصاب‌های پایین تر نیز شرکت داده خواهند شد.

در عین حال، 20 سفر به جزیره زیبای کیش به همراه یک نفر از اعضای خانواده، از دیگر جوایز باشگاه مشتریان بانک ملت در قرعه کشیپ‌های بخش اول این دوره است.

اعضای باشگاه مشتریان بانک ملت با دارا بودن حداقل 20 امتیاز، واجد شرایط شناخته شده و هر 10 امتیاز در طرح امتیازی، به عنوان یک شانس در قرعه کشی حاضر برای آنان منظور خواهد شد.

در بخش دوم از قرعه کشی‌های “طرح زمستانه” این باشگاه هم اعضا می‌توانند تعیین کننده میزان احتمال موفقیت خود در قرعه کشی باشند و متناسب با میزان امتیازهایی که در این بخش به باشگاه واگذار می‌کنند، امکان بیشتری رابرای موفقیت در قرعه کشی کسب کنند.

یک دستگاه خودروی MVM X33 و 8 کمک هزینه سفر به مالزی به همراه یک نفر از اعضای خانواده ،20 سفر به جزیره زیبای کیش به همراه یک نفر از اعضای خانواده، جوایز این بخش از طرح زمستانه باشگاه را تشکیل می دهد.

این گزارش حاکی است، مهلت شرکت در قرعه کشی های طرح زمستانه باشگاه مشتریان بانک ملت تا پایان بهمن ماه سال جاری خواهد بود.

منبع: بانک ملت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.