راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شاهکار صنعت بانکداری الکترونیک کشور {عکس روز}

صنعت بانکداری الکترونیک و پرداخت الکترونیک مانند دیگر صنعت‌ها ویژگی‌ها و شگفتی‌های خودش را دارد. یکی از بزرگترین ویژگی‌های این صنعت این است که به مردم اجازه می‌دهد در ساعات غیر کاری بانک‌ها به شیوه‌های مختلف تا حد زیادی از خدمات بانک‎‌ها استفاده کنند. از همین رو این روزها دیگر هر طرف که بچرخید دستگاه‌های خودپرداز را می‌بینید که مردم، مخصوصا در ساعات غیر کاری بانک‌ها، در حال سرویس گرفتن از آنها هستند.

یکی از شاهکارهای دیدنی این صنعت، در شعبه پست بانک ایران در رباط کریم، 40 کیلومتری شهر تهران، خلق شده است. همانطور که در تصاویر همه چیز گویاست مسئولین این بانک ظاهرا با خود فکر نکرده‌اند که دستگاه خودپرداز اصولا بیشترین کاربردش در زمان‌هایی است که بانک تعطیل است. نتیجه فکر کردن یا نکردنشان شده است این شاهکار که هنگام بسته بودن بانک، مردم یا باید از خیر سرویس گرفتن از این دستگاه بگذرند یا دل را به دریا بزنند و از لابه‌لایه شبکه‌های مشبک دست نیاز دراز کنند.

متاسفانه هیچ یک از مشتریان هنگام استفاده از این دستگاه حاضر به عکس گرفتن نشدند و یکی از آنها گفت: “آبروریزی است اینجوری هنگام استفاده از این دستگاه عکس بگیریم. کسی نداند فکر می‌کند داریم حاجتی چیزی می‌گیریم. اگر از این دستگاه استفاده می‌کنیم از روی ناچاری است.”

شاهکار صنعت بانکداری الکترونیک کشور {عکس روز}

شما هم اگر سوژه‌ای در نظر دارید که می‌تواند در سایت راه پرداخت به عنوان عکس روز کار شود به ما اطلاع دهید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.