راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سیمرغ تجارت تنها مجری پروژه پرداخت الکترونیکی و هوشمندسازی تاکسیرانی شهر زنجان است

در پاسخ به انتشار یک خبر، مدیرعامل تاکسی‌رانی شهر زنجان اعلام کرد شرکت سیمرغ تجارت تنها مجری قانونی پیاده‌سازی طرح پرداخت‌های خرد الکترونیک در تاکسیرانی این شهر است.

چندی پیش خبری با عنوان «کارت هوشمند شهروندی رونمایی می‌شود» در رسانه‌های مختلف منتشر شد که در آن مرتضی حسینی مدیرعامل شرکت پی‌اِس‌پی مبنا کارت آریا گفته بود: «این شرکت در حال مذاکره با چهار شهر دیگر برای تجهیز ناوگان حمل‌ونقل به سیستم پرداخت هوشمند است که در این راستا پس از جزیره کیش، این سیستم تا پایان سال جاری در شهر زنجان به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.»

میرابی مدیرعامل تاکسی‌رانی شهر زنجان، ضمن بی‌اطلاعی از خبر منتشر شده‌ی اخیر به نقل از مدیر‌عامل شرکت مبنا کارت آریا، اظهار داشت: «این شرکت هیچ‌گونه جلسه‌ای با تاکسی‌رانی زنجان در این خصوص نداشته است. تنها در مورد پارکومترهای زنجان با شهرداری جلسه‌ای داشته که در آن جلسه، یک سری تبادل اطلاعات صورت گرفته است.»

مدیرعامل تاکسیرانی شهر زنجان در ادامه با اشاره به اینکه در ایام مبارک دهه فجر سال گذشته این پروژه توسط شرکت سیمرغ در شهر زنجان افتتاح شده است، گفت: «تاکنون 330 دستگاه تاکسی در شهر زنجان به سیستم دریافت الکترونیک کرایه مجهز شده‌اند و خوشبختانه بازخوردهای مثبتی هم از سوی مردم و هم از سوی شهرداری در خصوص این سیستم دریافت شده است.»

علی طباطبایی مدیر فروش و بازاریابی شرکت سیمرغ تجارت نیز ضمن ناشایست دانستن انتشار اخبار دروغین و غیر مستند توسط برخی شرکت‌ها، گفت: «ممکن است در بازار چند شرکت همزمان برای یک مجموعه وارد مذاکره شوند، اما طبق اصول حرفه‌ای، تا وقتی کار نهایی نشده است نباید آن را رسانه‌ای کنیم. ما سعی بر حفظ این اصل کرده‌ایم، درصورتی‌که در بازه زمانی اخیر، شاهد این هستیم که برخی شرکت‌ها حتی جلساتشان را که فقط در حد مذاکرات اولیه بوده، نیز رسانه‌ای می‌کنند و کار را تمام شده می‌دانند. این کار از نظر حرفه‌ای نه‌تنها برای آن شرکت، بلکه برای رسانه‌هایی که چنین اخبار کذبی را بازنشر می‌کنند، درست نیست.»

مدیر بازاریابی و فروش شرکت سیمرغ تجارت در خصوص پروژه پرداخت الکترونیکی کرایه و هوشمند سازی تاکسی‌های شهر زنجان گفت: این«قرارداد در مهرماه سال 92 بین شرکت سیمرغ تجارت و سازمان تاکسیرانی شهر زنجان منعقد شد و در دهه فجر همان سال نیز افتتاح شد. قرارداد منعقده شامل کل تاکسی‌های شهر زنجان (در حدود 3000 تاکسی) است که از این تعداد تاکنون بیش از 300 تاکسی به این سامانه تجهیز شده‌اند.»

طباطبایی در خصوص فازهای این پروژه در شهر زنجان گفت: «در شهر زنجان ابتدا تاکسی بانوان و تاکسی 133 مجهز به این سیستم شد. فاز بعدی تاکسی‌های تلفنی است و پس‌ازآن تاکسی‌های خطی تجهیز خواهند شد. سعی ما بر این است که تا پایان سال93، یک‌فاز دیگر را در زنجان عملیاتی نماییم.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.