راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سپهر انفورماتیک ایران به دنبال مشتریان بین‌المللی

یکی دیگر از شرکت‌هایی که در نمایشگاه کارت و پرداخت خاورمیانه دبی امسال حضور داشت، شرکت ماهان سیستم بود که درواقع نماینده بین‌المللی شرکت سپهر انفورماتیک ایران است که در زمینه صدور کارت‌های هوشمند فعالیت می‌کند. مهران شکرانی مدیرعامل شرکت ماهان سیستم درباره فعالیت‌های این شرکت در نمایشگاه کارت و پرداخت خاورمیانه به خبرنگار راه پرداخت گفت: «سپهر انفورماتیک شرکت 22 ساله‌ای است که در ایران تاکنون پروژه‌های بزرگی در زمینه کارت‌های هوشمند انجام داده است. ازجمله آن‌ها می‌توان به کارت‌های هوشمند وزارتخانه‌های نیرو، مسکن، بانک حکمت و صنعت و معدن اشاره کرد.»

Middl-eas-Duba-Index-way2pay-94-02-26d

وی در خصوص دلیل تاسیس این شرکت گفت: «به دلیل وجود تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران شرکت ماهان سیستم 10 سال پیش در امارات متحده عربی به‌عنوان شعبه خارجی سپهر انفورماتیک تأسیس و اهداف این شرکت را در بازارهای خارجی در پی گرفت. هدف ماهان سیستم از شرکت در نمایشگاه کارت و پرداخت خاورمیانه یافتن مشتری بین‌المللی برای محصولات خود است.»

شکرانی ابراز امیدواری کرد که با برداشته شدن احتمالی این تحریم‌ها افق‌های روشنی در انتظار بازار بانکداری و پرداخت الکترونیک ایران وجود دارد.

محمد امین جعفری؛خبرنگار راه پرداخت در نمایشگاه کارت و پرداخت خاورمیانه ۲۰۱۵

+گزارش تصویری راه پرداخت از این رویداد را ببینید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.