راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سقف انتقال وجه ملی به ملی برداشته شد

طبق آخرین بخشنامه بانک ملی مشتریان این بانک از این پس برای انتقال وجه ملی به ملی توسط دستگاه خودپرداز هیچ گونه محدودیتی برای سقف انتقال وجه نخواهند داشت. لازم به ذکر است تا پیش از این سقف انتقال وجه از طریق دستگاه خودپرداز از کارت بانک ملی به کارت بانکی ملی دیگر 5 میلیون تومان در روز بود که از این پس هیچ گونه سقفی برای این انتقال وجه وجود ندارد. اما سقف انتقال وجه از کارت بانکی ملی به کارت‌های دیگر بانک‌ها از طریق دستگاه خودپرداز 3 میلیون تومان است.

علاوه بر انتقال وجه شتابی از طریق دستگاه خودپرداز، مشتریانی که عضو سامانه سبا بانک ملی هستند می‌توانند روزانه تا سقف 300 میلیون تومان به صورت اینترنتی به حساب‌های تمام کارت‌های شتابی انتقال وجه دهند. همچنین مشتریانی که عضو سامانه سبا نیستند می‌توانند از سامانه انتقال وجه اینترنتی بانک ملی روزانه حداکثر 10 میلیون تومان از ملی به ملی انتقال وجه دهند.

علاوه بر این یک خبر تایید نشده نیز در مورد انتقال وجه اینترنتی ملی به سایر بانک‌ها وجود دارد که اعلام می‌کند مشتریان می‌توانند روزانه حداکثر یک میلیون تومان از ملی به کارت سایر بانک‌ها انتقال وجه دهند. هر چند در صفحه انتقال وجه اینترنتی این بانک ذکر شده “در حال حاضر تنها کارت‌های بانک ملی” اما ظاهرا تا سقف 1 میلیون تومان هم می‌شود به سایر بانک‌های انتقال وجه داد.

10 دیدگاه
  1. عباس ناجی می‌گوید

    با سلام
    من از بام برای انتقال وجه استفاده می کنم و تا امروز از کارت بانک ملی به کارت ملی دیگر وجهکار مزد کسر نمی گردید در حالی که امروزبرای 1050000ریال 250ریال کار مزد کسر شد ممنون می شوم اگر مرا توجیه کنید با تشکر ناجی.

  2. صدرا...ساسانی می‌گوید

    باسلام چرا از امروز کارت به کارت ملی را تا سقف 30000000 ریال محدود کردید من برای پرداخت کرایه تریلی کانتینر بر از بندر عباس به تهران بایستی ازسی تا سی وشش میلیون ریال پول به کارت راننده واریز کنم حالا با این سقف بابستی چکار کنم چرا اینقدر بی سواد نشستن تو بانک مرکزی و برای مردم تصمیم می گیرند کل کار شرکت ها را مختل می کنید . اخه به گردشکار من طی روز جهت فقط پرداخت کرایه نگاه کنید…

  3. ناشناس می‌گوید

    دیگه ۱۵میلیونم نمیشه ملی به ملی کرد با سامانه بام واقعا مسخرس

    1. ناشناس می‌گوید

      از بام تا ۱۰۰ میلیون میتونید حساب به حساب بزنید از ملی به ملی

  4. ناشناس می‌گوید

    بخدا شورش دراوردن

  5. ناشناس می‌گوید

    لااقل ایم مبلغ کارت ملی به ملی رو زیاد کنین این چه افتضاحیه آخه آقا.هر کی شب میخوابه یه خوابی میبینه صبح میاد اون خوابشو به کرسی مینشونه

  6. کوروش یاراحمدی می‌گوید

    چرا نوشتید سقف کارت به کارت ملی به ملی برداشته شده اما بانک میگه تا 15 میلیون تومن میشه انتقال داد. نه بیشتر .

  7. فاطمه می‌گوید

    من نمیتونم کارت به کارت کنم. قبلا کار میکرد. میخوام کارت به کارت کنم هر مبلغی میزنم ۶۰ تومن یا ۳۰۰ هزار تومن میزنم همش خطا میزنه میگه تراکنش بیش از حد مجازه. توروخدا بگید مشکلش چیه؟

    1. ناشناس می‌گوید

      سلام گلم بروبانک.شمارتوثبت‌کنه بدمیتونی‌واریزکنی

  8. عظیمی می‌گوید

    من امروز ۲۳۵ اینترنتی کارت بہ کارت نکرد اینترنتی چقدرہ سقفش؟؟؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.