راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تبلیغ جالب بانکداری آنلاین تکنیک بانک آذربایجان / بانکداریِ راحت، بدون ترک صندلیتان

تبلیغات در صنعت بانکداری کار پیچیده‌ای است؛ اینکه تبلیغی هم خوب باشد، هم تاثیرگذار و هم خلاقانه کار را خیلی سخت می‌کند و معمولا تبلیغات رایج بانکی فقط یکی از این ویژگی‌ها را دارند، یا صرفا خوب هستند، یا صرفا تاثیرگذار هستند و یا صرفا خلاقانه. اما اینکه هر سه این ویژگی‌ها را کنار هم داشته باشند خیلی نادر است.

به تازگی تکنیک بانک آذربایجان (Bank Technique) تبلیغات جالب و خلاقانه‌ای را برای خدمات غیر حضوری این بانک طراحی کرده است که به نظر می‌آید تاثیرگذار هم باشد. این کمپین برای خدمات بانکداری الکترونیکی تکنیک بانک با شعار «بانکداریِ راحت، بدون ترک صندلیتان» انجام شده است. پیام این تبلیغات این است که مشتریان این بانک می‌توانند تراکنش‌های بانکی‌شان را به یکی از 3 طریق مورد اشاره به آسانی انجام دهند؛ از طریق تلفن (Technique ID)، از طریق اپلیکیشن موبایلی (Technique Mobile) و یا از طریق اینترنت و وب‌سایت بانک به وسیله کامپیوتر (Technique Online). (+) (+)

احتمالا بانک‌های دیگری هم خدمات مشابه را ارائه می‌دهند ولی جذابیت، خلاقیت و تاثیرگذاری تبلیغات این بانک می‌تواند یک مزیت رقابتی برای جذب مشتریان جدید به واسطه خدمات بانکداری الکترونیک باشد.

adver-technique-bank-6-index--way2pay-94-07-13adver-technique-bank-7-index--way2pay-94-07-13adver-technique-bank-8-index--way2pay-94-07-13adver-technique-bank-9-index--way2pay-94-07-13adver-technique-bank-5-index--way2pay-94-07-13adver-technique-bank-4-index--way2pay-94-07-13adver-technique-bank-3-index--way2pay-94-07-13adver-technique-bank-2-index--way2pay-94-07-13adver-technique-bank-index--way2pay-94-07-13adver-technique-bank-1-index--way2pay-94-07-13

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.