راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رشد 40 درصدي كاربران چهار خدمت الكترونيكي بانك اقتصادنوين در يكسال

همزمان با آغاز دهه نوين شكوفايي تعداد كاربران چهار خدمت الكترونيكي بانك اقتصادنوين در پايان آذرماه نسبت به مدت مشابه سال قبل 40 درصد افزايش يافت.

به گزارش روابط عمومي بانك اقتصادنوين، كاربران خدمات تلفن بانك، اينترنت بانك، پيام كوتاه بانكي و موبايل بانك اقتصادنوين در پايان آذرماه سال جاري از مرز يك ميليون و 700 هزار كاربر گذشت.

بانك اقتصادنوين در كنار توسعه كيفي خدمات افزايش كيفيت خدمات الكترونيكي را در دستور كار داشته، به عنوان مثال خدمت اينترنت بانك اقتصادنوين در حال حاضر انواع خدمات متنوع در اختيار كاربران قرار مي‌دهد.

از جمله اين خدمات مي توان به اعلام موجودي، مشاهده صورت‌حساب، افتتاح حساب، انتقال وجه داخلي (عادي، مستمر و گروهي)، انتقال وجه كارت به كارت (داخلي و شتابي)، انتقال وجه بين بانكي ساتنا، انتقال وجه بين بانكي پايا (عادي و دسته‌اي)، مشاهده تسهيلات اعطايي و پرداخت اقساط، مديريت كارت (مشاهده، انسداد، انتقال وجه و پرداخت قبض)، مديريت چك (درخواست، ثبت مبلغ و انسداد)، گزارشات متنوع، پشتيباني از حساب‌هاي ارزي و قابليت ارايه خدمت به چند زبان اشاره كرد.

لازم به ذكر است در نسخه جديد اينترنت بانك اقتصادنوين كيبورد مجازي ايجاد شده كه اين كيبورد ضريب امنيت تراكنش‌هاي اين خدمت را در حد استانداردهاي بين‌الملي قرار داده است ضمن اينكه در نسخه جديد اينترنت بانك اقتصادنوين چهار حالت رمز عبور طراحي شده است. ضمن اينكه در راستاي ايجاد امنيت بيشتر، در نسخه جديد اينترنت بانك اقتصادنوين ثبت رمز دوم براي انتقال وجه الزامي است.

عملكرد فوق العاده اينترنت بانك اقتصادنوين موجب شد كه هيات داوري پنجمين كنفرانس بين‌المللي بانكداري الكترونيكي خدمت اينترنت بانك اقتصادنوين را به عنوان برترين خدمت بانكي در اين بخش در كشور معرفي كند.

مشتريان اينترنت بانك اقتصادنوين براي آگاهي از جزييات خدمات قابل ارايه اين خدمت و چگونگي استفاده از اين خدمات مي‌توانند به سايت اينترنتي اين بانك به آدرس www.enbank.ir مراجعه كنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.