راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

خودپردازهای بانک توسعه صادرات کسی را ناامید نمی‌کند

دارندگان کارت بانک‌های عضو شتاب می‌توانند از طریق دستگاه‌های «خود‌پرداز بانک توسعه صادرات ایران» در سراسر کشور مبلغ مورد نظر خود را از کارت هر بانکی به سایر کارت بانک‌ها انتقال بدهند.

به گزارش روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، تا پیش از این، انتقال پول با کارت، تنها از طریق مداخله دو بانک به صورت خود‌پرداز با کارت انجام می‌شد، اما بانک توسعه صادرات ایران امکانی را برای عموم دارندگان کارت‌بانک‌ها فراهم کرده که می‌تواند مداخله دو بانک را به سه بانک افزایش دهد.

این گزارش می‌افزاید: بر این اساس خودپردازهای‌ بانک توسعه صادرات ایران قابلیت انتقال وجه بین سایر کارت‌بانک‌های عضوشتاب را دارند در حالی‌که تاکنون انتقال وجه بین کارت‌های شتاب از طریق یکی از خودپردازهای بانک صادر کننده یا پذیرنده کارت صورت می‌گرفته است.

از سوی دیگر کارت بانک توسعه که یکی از کارت‌های عضو شبکه شتاب است قابلیت استفاده در اینترنت و تلفن‌بانک را نیز داشته و دارندگان آن می‌توانند در پرداخت قبض‌های خدمات شهری، خرید‌ها و سایر پرداخت‌های از طریق پایانه‌های فروش یا اینترنت و یا تلفن‌بانک به شماره ۲۷۲۲ از خدمات این کارت بهره‌مند شوند.

بانک توسعه صادرات ایران در این گزارش از امکان جدید دریافت شماره شبا از طریق دستگاه خود‌پرداز بانک توسعه صادرات ایران خبر داده و افزوده است: دارندگان کارت بانک توسعه که در این بانک «حساب بانکی سفیر» دارند می‌توانند شماره شبا خود را از طریق خودپردازهای بانک توسعه صادرات ایران دریافت کنند.

این گزینه از طریق ورود به «بخش خدمات رمز و حساب» دستگاه خود‌پرداز و انتخاب گزینه «شماره حساب شبا» قابل دسترس است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.