راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

خرید اینترنتی از نمایشگاه کتاب تهران

با وجود پایان بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، این نمایشگاه به‌صورت مجازی همچنان دایر و امکان خرید آنلاین کتاب برای علاقه‌مندان فراهم است.

تمام کسانی که موفق نشده‌اند با بن‌کارت کتاب خود در نمایشگاه امسال کتاب بخرند، می‌توانند تا پایان خردادماه با مراجعه به سایت book.tibf.net کتاب‌های موردنظر را سفارش بدهند و از طریق پست دریافت کنند. اطلاعات بیش از 12هزار کتاب فارسی دانشگاهی و 20هزار کتاب خارجی در سامانه بارگذاری شده و به‌زودی کتاب‌های بیشتری از ناشران دانشگاهی به این مجموعه اضافه می‌شود؛ ضمن اینکه پرداخت مبلغ کتاب‌ها با کارت‌های عضو شبکه شتاب هم امکان‌پذیر است. (+)

.

راهنمای خرید اینترنتی از نمایشگاه کتاب تهران

  1. ابتدا در سایت www.tibf.net ثبت نام کرده و پس از دریافت رمز عبور وارد سامانه شوید.
  2. با استفاده از گزینه جستجو یا انتخاب ناشر، کتابهای مورد نیاز را انتخاب کرده و به سبد خرید اضافه کنید.
  3. با استفاده از بن کارت الکترونیکی کتاب یا کارتهای عضو شتاب مبلغ فاکتور را پرداخت کنید.
  4. شرکت پست جمهوری اسلامی ایران به عنوان نماینده خریدار به ناشران مربوطه مراجعه کرده و در کمترین زمانن ممکن کتابها را به آدرس پستی خریدار ارسال می‌کند.
  5. هزینه پست بر عهده خریدار است. بر اساس توافقنامه با شرکت پست، هزینه ارسال کتابها تا پایان خرداد ماه سال جاری با تخفیف ویژه بر اساس هر کیلو 8,000 ریال برای تهران و 10,000 ریال برای شهرستانها محاسبه شده و در زمان تحویل کتابها به خریدار از ایشان دریافت می‌شود. پس از آن نیز کتابها با تخفیف ویژه ارسال خواهد شد.
  6. یارانه پرداختی برای خرید کتاب از بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا پایان خرداد ماه سال جاری امکان خرید از نمایشگاه آنلاین کتاب تهران وجود دارد. البته خرید با کارتهای عضو شتاب و همچنین کارتهای الکترونیکی خرید کتاب در طول سال امکان پذیر است.

در صورت نیاز از طریق ایمیل با آدرس info@tibf.net مکاتبه فرمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.