راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

خدمت بانکداری مجازی بانک اقتصادنوین رونمایی می‌شود

بانک اقتصاد نوین هم به باشگاه مجازی‌ها می‌پیوندد. بعد از بانک‌های سامان و پاسارگاد و شهر که خدمات بانکداری مجازی راه انداختند حالا بانک اقتصاد نوین هم به فکر بانکداری مجازی افتاده است. حالا که بانک‌های مجازی در کشور پا نگرفت و دو تجربه آرین و آریا به شکست انجامید، بانک‌های کشور تلاش می‌کنند از ظرفیت‌های خود برای توسعه بانکداری مجازی استفاده کنند.

طبق اعلام روابط عمومی بانک اقتصاد نوین تا پایان تیر ماه، نخستین خدمت بانکداری مجازی بانک اقتصادنوین رونمایی می‌شود.

دکتر محمدهاشم بت‌شکن مدیرعامل این بانک با بیان اینکه بانک اقتصادنوین همواره تلاش کرده است با ارایه سبدی از خدمات، زمینه را برای ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان خود و نظام بانکی فراهم کند، گفت:

در این راستا بانک اقتصادنوین توانسته با راه‌اندازی شرکت‌های وابسته، خدمات متنوعی در عرصه‌های مختلف پولی و مالی در اختیار مشتریان قرار دهد که این مهم موجب شده انواع نیازهای آحاد مختلف جامعه در بخش پولی و مالی در کوتاه‌ترین زمان ممکن تامین شود.

وی افزود: در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان و هموطنان عزیز، علاوه بر راه‌اندازی شرکت‌های وابسته، در داخل بانک نیز حوزه‌های مختلفی برای توسعه محصولات و خدمات پیش بینی شده است که از آن جمله می‌توان به مدیریت بانکداری مجازی اشاره کرد.
دکتر بت‌شکن ادامه داد: با عرضه محصولات بانکداری مجازی، مشتریان بانک اقتصادنوین می‌توانند بدون مراجعه به شعب و در تمام شبانه روز از انواع خدمات این بانک که در شعب ارایه می‌شود بهره‌مند شوند.
در این مراسم هوشنگ بشارتیان مدیر بانکداری مجازی بانک اقتصادنوین نیز طی سخنانی گفت: با ارایه خدمات بانکداری مجازی ضریب رضایتمندی مشتریان بانک اقتصادنوین دو چندان خواهد شد.
به گفته وی نخستین محصول بانکداری مجازی بانک اقتصادنوین تا پایان تیرماه سال جاری رونمایی خواهد شد.
بهروز گرجی مدیرعامل شرکت رایان اقتصادنوین نیز در این دیدار که علی اکبر حدادزادگان معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی و مجتبی شیروانی مدیر امور مشارکت‌های بانک اقتصادنوین حضور داشتند، طی گزارشی آخرین وضعیت این شرکت را تشریح کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.