راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

خدمات جدید خودپرداز بانک سامان+اطلاعیه نت بانک سامان

بانک سامان برای رفاه حال مشتریان خدمات جدیدی را به خودپرداز‌هایش اضافه کرده‌است.

به گزارش راه پرداخت به نقل از اداره روابط عمومی بانک سامان، خودپردازهای بانک سامان خدمات جدیدی چون مسدود کردن تمامی کارت‌های بانک و اعلام شبا برای سپرده‌های بانک بدون نیاز به استفاده از کارت را ارائه می‌کند. این خدمات بر روی اکثر خودپردازهای سامان ارائه می‌شود و سایر خودپرداز‌ها نیز به‌زودی مجهز به این خدمات خواهند شد.

همچنین سقف وجه نقد قابل برداشت از دستگاه‌های خود‌پرداز بانک سامان برای دارندگان کارت‌ه‌ای سامانیان به ده میلیون ریال در هر روز افزایش یافته‌است. از این پس مشتریان بر‌تر بانک سامان می‌توانند از خودپردازهای سامان تا سقف ده میلیون ریال برای کارت‌های سامانیان برداشت کنند.

گفتنی است، هم اکنون ۶۷۵ دستگاه خود‌پرداز بانک سامان در تهران و شهرستان‌ها به هموطنان خدمات ارائه می‌کند.

مرکز ۲۴ ساعته سامان ارتباط به شماره (۶۴۲۲-۰۲۱) آماده پاسخگویی و راهنمایی مشتریان بانک سامان خواهد بود.

 

اطلاعیه ویژه کاربران نت بانک سامان

به اطلاع کاربران خدمات نت بانک سامان می‌رساند، برای بازه زمانی کوتاهی، وب سایت‌های اینترنتی بانک سامان با مرورگر Google Chrome سازگار نمی‌باشند. لذا به منظور استفاده از خدمات اینترنتی بانک سامان می‌توانید از مرورگرهای Firefox، Internet Explorer، Opera و یا Safari استفاده نمایید.

بانک سامان پس از رفع مشکل، مراتب را حتما به اطلاع شما عزیزان خواهد رسانید. خواهشمند است در صورت بروز هر گونه پرسش یا مشکل احتمالی به صورت ۲۴ ساعته با مرکز سامان ارتباط به شماره ۶۴۲۲-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

منبع: بانک سامان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.