راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

صدور و توزیع من کارت مشترک بانک پاسارگاد

صدور و توزیع ده هزار کارت مشترک شهرداری مشهد مقدس و بانک پاسارگاد (من‌کارت‌مشترک بانک پاسارگاد) از چهارشنبه مورخ 7 آبان ماه، آغاز شد.

من‌کارت مشترک بانک ‌‌پاسارگاد کارتی دو منظوره با قابلیت‌های فناوری کارت هوشمند غیر تماسی و مغناطیسی است که خدمات من‌کارت و کارت بانکی را پشتیبانی و در تمام نقاط پذیرش کارت‌های بانکی و من‌کارت قابل استفاده می باشد.

پرداخت هزینه استفاده از ناوگان اتوبوس‌رانی درون‌شهری، خطوط BRT و قطار شهری مشهد با استفاده از این کارت امکانپذیر است، همچنین امکان پرداخت وجه با استفاده از من‌کارت در 60 واحد تجاری چون نانوایی، مراکز ارائه خدمات چاپ، تکثیر و پیشخوان دولت نیز به صورت پایلوت فراهم شده است.

Mancard-Pas-Etick-way2pay-index-93-08-08

این کارت حاصل همکاری بانک پاسارگاد، شهرداری مشهد و شرکت توسعه فناوری‌های هوشمند اتیک پارس (از شرکت های هلدینگ فناپ) بوده که با هدف تجمیع خدمات پرداخت خرد و خدمات کارت نقدی بانک پاسارگاد در سطح شهر مشهد به شهروندان عرضه می شود.

شایان ذکر است شهروندان مشهدی می توانند برای شارژ من کارت های خود، علاوه بر کیوسک‌های شارژ و فروش، به عاملین مجاز شارژ من‌کارت و یا دستگاه‌های خودکار شارژ و فروش نیز مراجعه کنند.

منبع: فناپ

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.