راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حمایت 11 شرکت از چهارمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت

با نزدیک شدن به زمان برگزاری چهارمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، شبکه بانکی کشور و شرکت‌های فعال در حوزه فناوری‌های نوین ارتباطی برای حمایت از چهارمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت اعلام آمادگی کردند.

 به گزارش دبیرخانه، تاکنون حمایت بانک‌های سامان، کشاورزی و ملّت از برگزاری چهارمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت قطعی شده است، ضمن اینکه فرآیند حمایت سایر بانک‌ها نیز در مراحل اجرایی قرار دارد.

همچنین همایش چهارم در مقایسه با همایش‌های پیشین با استقبال بیشتری از سوی شرکت‌های فعال در حوزه بانکداری الکترونیک مواجه شده است، به نحوی که تاکنون بیش از ۱۱ شرکت در رده‌های مختلف الماس، طلایی و نقره‌ای حمایت خود را اعلام کرده و شرکت‌های بیشتری نیز در فرآیند اجرایی حمایت قرار دارند.

بنا بر این گزارش تاکنون گروه شرکت‌های توسن، شرکت خدمات انفورماتیک، شرکت گسترش فناوری‌های نوین کشاورز، شرکت شاپرک، شرکت داده‌پردازی، شرکت پرداخت نوین آرین، شرکت علوم سبز، شرکت ایران‌کیش، شرکت مبنا کارت آریا، شرکت کاشف امن الکترونیک و شرکت سیمرغ تجارت از جمله شرکت‌هایی هستند که برای حمایت از برگزاری این همایش اعلام آمادگی کرده‌اند.

چهارمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت ششم و هفتم بهمن در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار می‌شود.

منبع: دبیر خانه همایش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.