راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور فناپ در شانزدهمین نمایشگاه تلکام

شرکت فناپ در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی حضور خواهد داشت. مجموعه‌های پیکو، #720*، باران‌تلکام و اپسان از گروه فناپ در نمایشگاه تلکام امسال مشارکت دارند.  شرکت باران‌تلکام در این نمایشگاه قصد دارد پروژه‌ KIDS را ارائه دهد. این پروژه خدمات سرزمین هوشمند کودک و نوجوان را در قالب برنامک‌های تلفن همراه، پورتال اینترنتی، سیم‌کارت و ابزارهای همراه در دسترس قرار می‌دهد. «چیک‌چیک»، «پنجره» و «بادبادک» برخی از برنامک‌های این پروژه هستند.

چیک‌چیک، نخستین شبکه اجتماعی تصویری کودکان است. برنامک پنجره نیز به والدین، این امکان را می‌دهد تا بتوانند رفتارهای فرزندان خود را در فضای مجازی رصد کنند. بادبادک اما یک برنامک واقعیت‌افزوده‌ی آموزشی و سرگرمی است که به کودکان اجازه می‌دهد محتواهای چندرسانه‌ای تکمیلی بسیاری از نشریات و خدمات ویژه گروه کودک و نوجوان را در اختیار داشته باشند.

فناپ در سالن شماره 8 نمایشگاه بین‌المللی تهران و فضای محیطی غرفه دارد و سالن B25 را برای ارائه جدیدترین خدمات و محصولات حوزه مخابرات به‌صورت اختصاصی در اختیار گرفته است. این نمایشگاه روزهای چهارم تا هفتم مهرماه 94 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر خواهد بود.

منبع: فناپ

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.