راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حاتم کارت انصار چیست و چه مزایایی دارد؟ / کارت اعتباری خرید کالاهای ایرانی

چیزی درباره حاتم کارت انصار شنیده‌اید؟ نمی‌دانید حاتم کارت انصار چطور کارتی است و چه مزایایی دارد؟ اگر اطلاعات زیادی از حاتم کارت انصار ندارید و یا فقط جسته‌وگریخته چیزی به گوشتان خورده است، در ادامه توضیحاتی درباره این کارت برایتان نوشته‌ایم که خواندنش ممکن است برایتان جالب باشد و شما را با این کارت بیشتر آشنا می‌کند.

.

حاتم کارت انصار چیست؟

حاتم کارت انصار، یک کارت اعتباری است که از طرف بانک انصار به زوج‌های جوان برای خرید کالاهای ایرانی تعلق می‌گیرد. در حال حاضر افراد می‌توانند با حاتم کارت انصار تا سقف 5 یا 10 میلیون از شرکت اسنوا واقع در سه‌راه امین‌حضور  خرید کنند. گفته می‌شود به زودی برندهای دیگری نیز در این لیست قرار می‌گیرند.

یک ویژگی مثبت حاتم کارت انصار این است که افراد برای بهره بردن از این تسهیلات نیازی به سپرده‌گذاری در بانک انصار ندارند و با مراجعه به شعب بانک و افتتاح یک حساب، می‌توانند دارنده این کارت شوند. مورد بعدی در خصوص شرایط بازپس‌دهی آن است که مبلغ دریافتی در اقساط 48 ماهه و با سود 15 درصد باید به بانک بازگردانده شود.

.

به چه کسانی تعلق می‌گیرد

به نظر کارت جالبی است که شرایط خوبی برای زوج‌ها فراهم می‌کند و برای دریافتش هم نیازی به گذراندن مراحل طولانی نیست؛ اما شاید چیزی که در حال حاضر تعداد افراد مراجعه‌کننده به بانک برای درخواست این کارت را محدود می‌کند، این باشد که فعلا به گفته مسئولین بانک انصار این طرح فقط به سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح تعلق می‌گیرد؛ به‌عبارت‌دیگر افراد مراجعه‌کننده به بانک که امسال یا سال گذشته ازدواج کرده‌اند، تنها با داشتن معرفی‌نامه‌ای از طرف این سازمان می‌توانند درخواست حاتم کارت را داشته باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.