راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

جشنواره عیدانه بانک سامان برای دارندگان و پذیرندگان سامانی

بانک سامان به مناسبت اعیاد مبارک قربان و غدیر جشنواره عیدانه سامان برای دارندگان و پذیرندگان سامانی از ۱۶ لغایت ۲۴ آبان ماه ۹۰ برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی این بانک در این جشنواره که از ۱۶ آبان ماه همزمان با عید سعید قربان آغاز شده و تا پایان روز ۲۴ آبان ماه ادامه خواهد داشت، تمامی دارندگان کارت‌های بانک سامان با خرید از دستگاه‌های کارتخوان سامان می‌توانند در قرعه کشی جوائز ارزنده‌ آن شامل ۱۰ گوشی تلفن همراه، ۲۰ سکه تمام و ۴۰ سکه نیم بهار آزادی شرکت کنند.

دارندگان دستگاه‌های کارتخوان سامان در طول مدت این جشنواره به ازای تراکنش‌های شتابی دستگاه می‌توانند با کسب امتیاز بیشتر شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی دو دستگاه خودروی پژو ۲۰۶، ۵۰ سکه تمام و ۵۰ سکه نیم بهار آزادی افزایش دهند.

خریداران سامانی برای شرکت در قرعه کشی باید کد رهگیری درج شده در رسید خرید را به شماره ۳۰۰۰۱۲۰۱ ارسال کنند. پس از چند ثانیه پیامکی مبنی بر نتیجه قرعه کشی از سوی سامانه ارسال می‌شود که در صورت برنده شدن مشتری، حاوی اطلاعاتی در مورد نوع جایزه و محل دریافت آن خواهد بود.

مراسم قرعه‌کشی ۲ دستگاه پژو ۲۰۶ به عنوان جایزه ویژه پذیرندگانی که در مدت ۱۰ روز جشنواره بیش از ۵۰۰ تراکنش شتابی داشته‌اند، در مراسمی‌در تاریخ ۱ آذز ماه سال ۹۰ برگزار خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.