راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تک کارت بانک سرمایه چیست؟

طي مراسمي در دانشگاه صنعتي خواجه نصيرالدين طوسي ‌و با حضور مسئولان بانك سرمايه و دانشگاه صنعتي خواجه نصيرالدين طوسي از كارت هوشمند غيرتماسي و چندمنظوره بانك سرمايه رونمايي شد.

در اين مراسم خيراله بيرانوند، مدير عامل بانك سرمايه، با اشاره به خدمات ارائه شده توسط «تك كارت سرمايه» اظهار داشت: اين كارت چندمنظوره مي تواند ضمن جايگزين شدن به جاي چندين كارت متعدد، ‌مانند كارت بانكي، كارت شناسايي، كيف پول الكترونيك، كارت تخفيف و عضويت در باشگاه مشتريان وفادار، كارت مترو و اتوبوس و ديگر كارت هاي مرسوم در جامعه، خدماتي را ارائه دهد كه باب آن هرگز بسته نخواهد شد و همگام با ارائه خدمات جديد، هر خدمت و سرويس ديگري هم بر روي اين كارت قابل تعريف و ارائه خواهد بود.

بيرانوند تصريح كرد: امروز فرصت مغتنمي حاصل شد تا بتوانيم در مراسمي مشترك با استادان و همكاران عزيزمان در دانشگاه صنعتي خواجه نصرالدين طوسي از تک كارت بانك سرمايه رونمايي كنيم؛ بانكي كه در واقع متعلق به فرهنگيان و به نوعي بانك دانشگاهيان و همه اهالي علم و فرهنگ است.

مدير عامل بانك سرمايه اظهار داشت: بانك سرمايه خوشبختانه از زيرساخت هاي بسيار خوبي در زمينه بانكداري الكترونيك برخوردار است و ما اميدواريم همچون مراسم امروز كه در آن محصول تك كارت سرمايه براي اولين بار به عنوان كارت هوشمند بانك سرمايه، مختص دانشجويان گرامي، رونمايي شد، باز هم دانشگاه ها اولين مكان هايي باشند كه خدمات رو به گسترش بانك سرمايه در آن ارائه مي گردند.

در ادامه اين مراسم دكتر علي خاكي صديق، رئيس دانشگاه صنعتي خواجه نصرالدين طوسي نيز با اشاره به اين كه دانشگاه بايد از قابليت هاي بانك سرمايه به گونه اي بيش تر و كيفي تر استفاده كند اظهار داشت: خوشبختانه امروز فرصتي حاصل شد تا بتوانيم با همكاري و همراهي بانك سرمايه از كارت چندمنظوره اين بانك به عنوان كارت هوشمند دانشجويي كه حاصل همكاري هاي مشترك دانشگاه صنعتي خواجه نصرالدين طوسي و بانك معظم سرمايه است رونمايي كنيم.

وي تصريح كرد: رونمايي و عملياتي شدن اين كارت كه زمينه ارائه خدمات ارزشمندي را براي دانشجويان اين دانشگاه و ديگر دانشگاه هاي كشور فراهم آورده است،‌ نشان از اين دارد كه ظرفيت هاي قابل استفاده زيادي در بنگاه هاي اقتصادي همچون بانك سرمايه وجود دارد كه مي توان از آن به نفع دانشگاهيان و دانشجويان استفاده كرد.

وي افزود: آقاي بيرانوند مدير عامل محترم بانك اشاره كردند كه بانك سرمايه متعلق به فرهنگيان است و ما هم به عنوان بخشي از جمعيت بزرگ دانشگاهيان كشور خودمان را جزء جامعه بزرگ فرهنگيان مي دانيم و اميدواريم كه اين قدم مشترك، مفيد و مؤثر بتواند باب همكاري و مشاركت ديگر دانشگاه ها و مراكز علمي و فرهنگي را در چنين برنامه ها و طرح هاي مفيد و مؤثري بگشايد.

گفتني است اين كارت هوشمند چند منظوره دانشجويي كه توسط بانك سرمايه با همكاري دانشگاه خواجه نصيرالدين طوسي و باشگاه مخاطبان رسا طراحي و به مرحله اجرا و بهره برداري رسيده است، قرار است به گونه اي گسترده در ديگر دانشگاه هاي كشور نيز مورد استفاده قرارگيرد.

 منبع: بانک سرمایه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.