راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

توسن شرکت فناور برتر در دوازدهمین اجلاس سالیانه پارک پردیس

دوازدهمین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس و مراسم رونمایی از پنج محصول جدید، با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور در تاریخ 28 مرداد ماه برگزار شد. در دوازدهمین جشنواره سالیانه پارک فناوری پردیس، شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزار نگین (توسن) به عنوان شرکت «فناور برتر» تندیس و لوح فن‌آفرین برتر را دریافت نمود.

Tosan-Tandis-Pardis-way2pay-93-05-29

در این اجلاس که بزرگ‌ترین گردهمایی شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس محسوب می‌شود، دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و مهندس صفارنیا رییس پارک پردیس به همراه هیات امنای پارک و مسوولان محلی شهر پردیس حضور داشتند و در 8 حوزه، ضمن معرفی شرکت‌های برتر، با اهدای لوح و تندیس از ایشان تقدیر بعمل آمد.

موضوعاتی از قبیل توسعه و تولید فناوری، نفوذ در بازارهای جهانی و همکاری با طرف‌های خارجی، همکاری صنعت و دانشگاه، هم افزایی بین شرکت‌ها، توسعه اقتصادی، تعالی سازمانی، همگرایی برتر خارجی، فناور برتر، برترین همیار پارک، همیار برتر شرکت‌ها، برترین شرکت عضو مرکز رشد در این ارزیابی مورد عنایت و انتخاب قرار داشتند.

همچنین در حاشیه اجلاس که با هدف زمینه سازی لازم برای آشنایی و هم افزایی بین مدیران شرکت‌ها برگزار می‌شود، از پنج محصول جدید در حوزه‌های الکترونیک، مکانیک و تجهیزات آموزشی رونمایی شد.

در دوازدهمین جشنواره سالیانه پارک فناوری پردیس، شرکت توسعه سامانه های نرم افزار نگین (توسن) به عنوان شرکت فناور برتر، تندیس و لوح فن‌آفرین برتر را دریافت نمود.

منبع: توسن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.