راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نگاه به فضاهای جدید در بانک توسعه تعاون

بانکداری الکترونیکی فرصتی بی‌نظیر برای رشد بانکداری در کشور، افزایش دسترسی آحاد جامعه به خدمات مالی، توسعه عدالت بانکی، کاهش هزینه‌ها و افزایش کارایی را در اختیار بانک‌ها قرار می‌دهد. توسعه بانکداری الکترونیکی در کشور مرهون فکر بلند و همت والای انسان‌های دوراندیش و استواری است که همه مخاطرات جدید این امر را پذیرفته‌اند.

بانک توسعه تعاون به عنوان مهم‌ترین رکن تامین مالی بخش تعاون با یاری خداوند متعال و همراهی و همدلی مدیران و پرسنل متعهد خود توانسته است بسترهای مناسب خدمات بانکداری نوین و کارآمد را جهت توسعه فعالیت‌های اقتصادی با اولویت بخش تعاون فراهم آورد و همگام با آخرین تحولات صنعت بانکداری الکترونیکی، سبد محصولات خود را با خدمات نوین الکترونیکی و بانکداری مجازی غنی کند. این بانک در تلاش است با تکیه بر توانمندی نیروهای جوان، متخصص و متعهد خویش و با بهره‌گیری هوشمندانه از دستاورد فناوری‌های روزآمد بانکداری الکترونیکی به توفیق خدمت‌رسانی هرچه شایسته‌تر به مشتریان خود نائل آید و بر آن است تا با استفاده از مدیریت دانش، تجارب ارزنده خویش را در این بخش مستند کند و در مسیر تحقق رسالت سازمانی به کار گیرد.

توجه مستمر به تقویت زیرساخت‌های بانکداری الکترونیکی (فنی، حقوقی و آموزشی) عامل مهمی در جهت توسعه و تعمیق خدمات بانکداری الکترونیکی خواهد بود.

به نظر می‌رسد با اشباع شدن فضای صدور کارت‌های الکترونیکی متصل به حساب مشتریان بایستی در جهت ایجاد و بهره‌برداری از فضاهای جدید و متنوع بانکداری الکترونیکی نظیر صدور کارت اعتباری و گسترش بانکداری مجازی حرکت کرد. در این مسیر خلاقیت و نوآوری شبکه بانکی و همکاران ارزشمند، پرتلاش و فکور در ارائه و معرفی محصولات و خدمات جدید، فرآیندهای مبتنی بر دقت و سرعت و مدل‌های کسب و کار الکترونیکی تضمین‌کننده موفقیت خواهد بود.

همت امروز ما برای گام برداشتن در این مسیر و رقم زدن فردایی بهتر جز با همراهی و حمایت مشتریان وفادار بانک میسر نخواهد بود. تلاش جمعی مسئولان محترم برگزاری چهارمین همایش بانکداری الکترونیکی و نظام‌های پرداخت قابل تقدیر و ستودنی است.

محمدعلی سهمانی مدیرعامل بانک توسعه تعاون

منبع: ماهنامه پیوست، ویژه‌نامه اختصاصی چهارمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.