راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

توديع محمدابراهيم مقدم در بانک ايران زمين

طي مراسمي با حضور رئيس و اعضاي هيات مديره بانك ايران ‌‌‌‌‌زمين،از زحمات محمدابراهيم مقدم مديرعامل پيشين اين بانك، تقدير به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومي بانك ايران‌‌‌ زمين در اين مراسم كه در روز يكشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ با حضور مديران ارشد بانك ايران‌‌‌‌‌زمين در سالن همايش‌‌‌هاي ساختمان مركزي اين بانك در تهران برگزار شد، نخست دكتر محمدرضا اميرحسنخاني رئيس هيات مديره بانك ايران ‌‌‌‌‌زمين ضمن بر شمردن موفقيت‌‌‌‌‌‌هاي بانك ايران‌‌‌‌‌ زمين در طول دوره مديرعاملي مقدم و از جمله افزايش سرمايه آن به ۴۰۰۰ ميليارد ريال، از راه اندازي شركت سرمايه گذاري بانك ايران ‌‌‌‌‌زمين خبر داد و اعلام كرد اقدامات نهايي براي كسب مجوز فعاليت‌‌‌‌‌‌هاي ارزي و صرافي بانك در دست انجام است.

در ادامه اين مراسم، محمدابراهيم مقدم مديرعامل پيشين بانك ايران زمين كه هم اكنون مديريت عاملي بانك تجارت را بر عهده گرفته است نيز طي سخناني، آينده روشني را براي بانك ايران‌‌‌‌‌زمين پيشبيني كرد و از همه دست اندركاران و كاركنان اين بانك خواست با توجه به عرصه رقابت آميز فعاليت‌‌‌‌‌هاي بانكي، تلاش و فعاليت‌‌‌‌هاي خود را دو چندان سازند.

مديرعامل بانك تجارت در ادامه سخنانش، آمادگي خود و بانك متبوعش را در راستاي همبستگي و همكاري بانك‌‌‌‌هاي ايران‌‌‌‌‌زمين و تجارت به منظور نيل به اهداف مشترك و در رأس آن كمك به توسعه خدمات بانكي در كشور اعلام كرد.

درپايان اين مراسم، از سوي هيات مديره بانك ايران‌‌‌‌‌زمين، لوح تقدير و هدايايي به رسم يادبود به مديرعامل پيشين اين بانك اهدا شد.

محمدابراهيم مقدم از اسفند ماه سال ۱۳۹۱ تا اوائل فروردين سال ۱۳۹۳مسؤليت مديريت عامل بانك ايران زمين را بر عهده داشته است.

منبع: بانک ایران زمین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.