راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تهرانفر: بانک آینده تا دو ماه دیگر مجوز می‌گیرد

معاون نظارتی بانک مرکزی در برنامه پایش سیما در پاسخ به خبر ممنوعیت فعالیت 9 موسسه و یک بانک خصوصی با صراحت گفت: بانک مرکزی هیچگونه اسمی از موسسه و بانک نبرده و تا دو ماه دیگر موسسات مذکور و بانک آینده مجوز نهایی اخذ می کنند.

تهرانفر معاون نظارتی بانک مرکزی در برنامه شب گذشته پایش شبکه یک سیما درباره بحث مجوز نداشتن 9 موسسه اعتباری و یک بانک خصوصی اظهار داشت: تعداد موسسات مالی و اعتباری غیر مجاز بسیار بیشتر از اسامی این 9 موسسه است. تعدادی از این موسسات و بانک آینده در حال اخذ مجوز نهایی هستند. چاپ این اسامی تفسیر شده است.

حمید تهرانفر؛ معاون نظارتی بانک مرکزی ایران
حمید تهرانفر؛ معاون نظارتی بانک مرکزی ایران

معاون نظارتی بانک مرکزی با تاکید بر اینکه بانک مرکزی هیچگونه اسمی منتشر نکرده است، اظهار داشت: تا یک تا دو ماه آینده تعدادی از این موسسات و بانک آینده مجوز نهایی خود را از بانک مرکزی دریافت خواهند کرد.

وی در پاسخ به موضع گیری مجری برنامه که خطاب به مردم گفت اگر در این موسسات پول دارید هیچ اطمینانی نیست، با تاکید گفت: صراحتی که شما [خطاب به حیدری مجری برنامه] به کار بردید اصلا مورد نظر مانیست و دیدگاه ما اینطور نیست، ضمن اینکه اکنون بازار بانکی آرام است و مردم سپرده گذاری هایشان را انجام داده اند.

تهرانفر در ادامه باز تاکید کرد که در آینده نزدیک تعدادی از این موسسات و بانک مورد نظر مجوز خود را دریافت خواهند کرد. وی افزود: موسسات مالی دیگری در نقاط مختلف کشور هستند که تحت نظارت بانک مرکزی نیستند و آنچه مورد نظر بوده است هشدار به چنین موسسات است.

منبع: اخبار بانک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.